Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از بزرگ‌ترین عرضه‌ تاریخ بورس انرژی از سوی این شرکت خبر داد و گفت: با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، محمدعلی دادور گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به سبب مقیاس تولید و تنوع فرآورده نقشی تعیین کننده در بازار دارد و با عرضه‌ ۱۴۰ هزار متریک-تن نفتای سبک توانستیم روزی تاریخی را در بورس کشور رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا به حال این حجم از فرآورده در رینگ داخلی به فروش نرسیده بود و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان پالایشی کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: این عرضه‌ تاریخی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ارزش افزوده‌ بیشتر و جلوگیری از خام فروشی صورت پذیرفت چرا که نفتای سبک خوراک پتروشیمی‌های کشور است و می‌تواند با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک کند.

دادور اظهار کرد: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس هم‌اکنون جایگاهی راهبردی در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می‌کند و ما این وعده را به مردم شریف ایران می‌دهیم که علی‌رغم ایجاد شرایط ویژه به سبب شیوع ویروس کرونا، از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد جهش در تولید استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس انرژی پالایشگاه ستاره خلیج فارس شرکت نفت ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محسن رئیسی افزود: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم شب زنده داری و مناجات در مسجد جامع بندرعباس، گلزار شهدا و روستای فاریاب شهرستان رودان بصورت زنده از سیمای مرکز خلیج فارس پخش می‌شود.
وی گفت: همچنین ویژه برنامه اوج بندگی در شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا ۲ بامداد از صدای مرکز خلیج فارس پخش می‌شود.

بیشتربخوانید:برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان

دیگر خبرها

  • افزایش بدهی‌های آلمان به ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو
  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید پتروشیمی بندر امام