Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه محموله کشتی تجاری حامل ۱۰ هزار کالای اساسی برنج در بندر بوشهر خبر داد و گفت: امسال تاکنون ۳ کشتی حامل برنج به ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر تخلیه شده است. - اخبار استانها -

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، با بیان اینکه "بنادر استان بوشهر برای تسریع در تخلیه و بارگیری کالا به تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز شده‌اند" اظهار داشت: استان بوشهر دارای بنادر تجاری متعددی در شهرهای مختلف ساحلی است که در عرصه تجارت دریایی بازرگانان نقش مهم و مؤثری ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش عمق کانال دسترسی به اسکله‌های بوشهر خبر داد و بیان کرد: با افزایش عمق کانال دریایی بوشهر امکان تردد و پهلوگیری کشتی‌های تجاری با ظرفیت 30 هزار تن فراهم شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در نیمه نخست‌ امسال افزون بر 22 میلیون تن کالا در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده است تصریح کرد: از این میزان کالای تخلیه و بارگیری در بنادر استان بیش از 5 میلیون تن آن کالای تجاری غیرنفتی و 4.5 میلیون تن آن بارگیری و صادرات بوده است.

11 میلیون تن کالا غیرنفتی از استان بوشهر صادر شد ظرفیت تردد کشتی‌های پهن‌پیکر در بندر بوشهر ‌به 30 هزار تن افزایش یافت / تخلیه و بارگیری کالا بی‌وقفه ادامه دارد 67 هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه شد

ارجمندزاده حجم تخلیه و بارگیری کالای نفتی در نیمه نخست امسال در بنادر استان را 17.7 میلیون تن دانست و بیان کرد: در این مدت بیش از 92 هزار کالای کانتینری در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی، از عملیات تخلیه و بارگیری کالای تجاری در بنادر استان بوشهر بدون وقفه و شبانه روزی خبر داد و تاکید کرد: بنادر استان بوشهر با توانمندی بالای تجهیزاتی و نیروی انسانی در خدمات‌رسانی به حوزه اقتصاد، معیشت و تجارت شبانه‌روز فعال است و بدون وقفه این فعالیت‌ها ادامه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تخلیه کالاهای اساسی در بندر بوشهر تصریح کرد: در این راستا تاکنون بیش از 80 هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه و به سایر نقاط کشور بارگیری شده است.

ارجمندزاده از تخلیه محموله کشتی تجاری حامل 10 هزار کالای اساسی برنج در این هفته خبر داد و گفت: امسال تاکنون 3 کشتی حامل برنج به ظرفیت 30 هزار تن در بندر بوشهر تخلیه  وبه سایر نقاط بارگیری شده است و این عملیات همچنان در سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخلیه و بارگیری کالا بندر بوشهر تخلیه برنج در بندر بوشهر بنادر استان بوشهر بارگیری شده بنادر استان میلیون تن هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف موقت فعالیت بنادر مسافری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: رفت و آمد از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به قشم و هرمز و برعکس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

حسین عباس نژاد افزود: فعالیت بنادر مسافری غرب استان و مسافرت به کیش نیز متوقف شده است.

بیشتر بخوانید؛ توقف رفت و آمد از بنادر مسافربری هرمزگان

وی گفت: مردم برای رفت و آمد به قشم می‌توانند از مسیر بندر پل به بندر لافت و بر عکس استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • توقف موقت فعالیت بنادر مسافری هرمزگان
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • راه اندازی دهکده لجستیک در بوشهر
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر