Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محسن رضوانی رئیس فدراسیون  شنا، شیرجه و واترپلو  در حکمی، علی خورجهانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان را به‌عنوان سرپرست کمیته پژوهش و تحقیقات این فدراسیون منصوب کرد.

در حکم محسن رضوانی خطاب به خورجهانی آمده است: نظر به تجربه و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست کمیته پژوهش و تحقیقات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه توجهات الهی و الطاف حضرت ولی عصر(عج) و با بهره‌گیری از توان و تخصص خویش و همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

خورجهانی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در رشته فیزیولوژی ورزشی است که از سال ۱۳۸۶ با واحد تاکستان همکاری می‌کند. وی تاکنون ۲۰ مقاله در ژورنال‌های تخصصی تربیت بدنی به چاپ رسانده و در ۱۷ کنفرانس بین‌المللی تخصصی ورزش نیز به عنوان سخنران حضور داشته و مدرس رسمی فدراسیون فدراسیون  شنا، شیرجه و واترپلو است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078173 برچسب‌ها ورزش دانشگاه آزاد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ورزش دانشگاه آزاد وزارت ورزش و جوانان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد