Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:24:18 GMT

کشف پیکر بی‌جان جوان 22 ساله از چاه عمیق مینودشت

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۷۶۷

کشف پیکر بی‌جان جوان 22 ساله از چاه عمیق مینودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در پی تماس مردمی با با اورژانس 115 مبنی بر کمک برای بیرون آوردن جوان سقوط کرده در چاه عمیق در یکی از روستاهای شهرستان مینودشت موضوع طی تماس تلفنی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس انتقال داده شد.

بلافاصله بعد از این تماس ماموران تیم امداد و نجات و غواصان این سازمان از گنبدکاووس حرکت کرده و در محل مذکور در این روستا حاضر شدند که پس از ورود به این چاه با پیکر بی‌جان این جوان 22 ساله رو به رو شده و پس از بیرون آوردن جسم بی‌جان این جوان از چاه عمیق، پیکر به عوامل اورژانس برای طی مراحل قانونی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد پوشش‌های نگهدارنده و محافظ و ایجاد نور و روشنایی در محل‌های دارای گودال و چاله‌های عمیق یکی از عوامل بازدارنده و جلوگیری کننده از اتفاقات مشابه و دردناک این‌چنینی است که همواره مورد تاکید بوده است.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف روستا جوان چاه عمیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره چند بیمار با اهدای عضو جوان ۳۰ ساله نکایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در سال جدید نخستین مورد اهداء عضو مربوط به زنده یاد جانبخش «سامان چراغی قلعه‌سری» جوان نکایی بوده است که بر اثر تصادف دچار خونریزی مغزی شد و متاسفانه علیرغم تلاش کادر درمانی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) بهشهر، پزشکان اعلام مرگ مغزی کردند.

دکتر کاظم محمودی افزود: با رضایت خانواده بزرگوار ایشان، اعضای این جوان ۳۰ ساله برای اهداء زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو به تهران منتقل شد.

او از اقدام والا و انسان دوستانه خانواده محترم اهداءکننده عضو که نشان از روح بزرگ و نوعدوستی است، تقدیر کرد و برای روح عزیز آسمانی شده‌شان رحمت و آرامش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو کرد.

 ۳۰ اهداء عضو سال گذشته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی به کشاورزان و باغداران
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • زندگی دوباره، عیدی کارشناسان اورژانس رفسنجان به جوان ۳۷ ساله
  • حیات دوباره چند بیمار با اهدای عضو جوان ۳۰ ساله نکایی