Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و بالا رفتن آمار مبتلایان و جانباختگان در هفته‌های گذشته، اخیرا دولت مصوبه‌ای درباره دورکاری کارمندان ابلاغ کرد.

جمشید انصاری - رئیس سازمان اداری و استخدامی - در این باره گفت: اعلام تعطیلی هیچ ارتباطی به سازمان اداری استخدامی ندارد، بلکه مرتبط به ستاد ملی کرونا است و اگر ستاد مقابله با کرونا تهران پیشنهادات خود را به ستاد ملی بدهد، این موضوع در آن ستاد بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فراهم بودن امکان دورکاری کارکنان ادارات خاطرنشان کرد: در دولت مصوبه‌ای در زمینه شرایط دورکاری کارکنان دولت وجود داشت که پس از شیوع کرونا اصلاحاتی در آن انجام و به دستگاه ها ابلاغ شد. تنها شرطی که در این مصوبه وجود دارد، فراهم بودن زیرساخت انجام دورکاری در دستگاه مربوطه است.

در این زمینه عبدالهاشم حسن‌نیا - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و  مصوبات دولت، آمادگی کامل برای اجرای مصوبه دورکاری کارمندان را در سازمان راهداری داریم چرا که زیرساخت‌های آن فراهم است.

وی افزود: کارمندان می‌توانند از طریق اتوماسیون و از منزل خود همه امور اداری مربوط به این سازمان را انجام دهند و بنابراین هیچ مشکلی در زمینه اجرای مصوبه دورکاری نداریم و از هفته آینده این برنامه ابلاغی اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه دورکاری بیشتر در مراکز استانی قابلیت اجرایی دارد تا ستاد مرکزی سازمان، گفت: پیش از این نیز افرادی که بیماری های زمینه‌ای داشتند یا دارای نوزاد بودند را بر اساس همین مصوبات دورکار کردیم و در این میان عده‌ای از کارمندان سازمان راهداری در حال انجام وظایف به صورت دور کاری هستند.

سفر نروید

حسن نیا همچنین درباره تاثیر سفر بر شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: بر اساس آمارهای دریافت شده از مرکز مدیریت راه‌های کشور رابطه مستقیم و معناداری بین سفرهای مردم و شیوع ویروس کرونا وجود دارد، چراکه در هر بازه زمانی مردم کمتر مسافرت می روند و در خانه می مانند شاهد کاهش آمارهای ابتلا هستیم و هر هفته‌ای به دلیل تعطیلات مردم سفرهای بین استانی خود را افزایش می‌دهند میزان ابتلا و نرخ مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: از مردم انتظار می‌رود با توجه به اینکه دغدغه همه مسئولان کنترل ویروس کرونا در کشور است به توصیه های بهداشتی توجه ویژه ای کنند و تا زمانی که این ویروس کنترل نشده است، به مسافرات نروند.

پربیننده ترین اجاره‌ آپارتمان ۷۰متری در تهران چند؟/ ارقامی بزرگ برای واحدهای کوچک! خردلرزه ارزی در بازار مسکن اجاره‌خانه‌‌های سرسام‌آور در محله پاسداران تهران! قیمت مسکن در تهران / قیطریه تمدید تحریم بانکی خریداران خانه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی شیوع ویروس کرونا جمشید انصاری سازمان اداری استخدامی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای شیوع ویروس کرونا اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شیوع ویروس کرونا سازمان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: چنانچه راهکاری برای ذخیره و انجماد مرغ در استان وجود داشته باشد آمادگی داریم مرغ مازاد مصرف را خریداری و ذخیره کنیم.

سیدعماد شاهرخی  امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در جلسه امنیت غذایی که با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی و به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: در سردخانه پشتیبانی اموردام ذخیره‌سازی مرغ انجام شده و هر شب نیز ۶۰ تن ذخیره می‌کنیم.

وی گفت: مشکلی که در استان وجود دارد این است که فقط چهار تا از کشتارگاه‌های استان تونل انجماد دارند و ظرفیت آنها ۶۰ تا ۷۰ تن است و مابقی کشتارگاه‌ها نیز فاقد ظرفیت بیشتر هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی  بیان کرد: مشکلی که وجود دارد فقط در خصوص مرغی است که توسط کشتارگاه خرید و به بازار عرضه می شود و آن بخش از کشتار درست است قیمت آن مقداری پایین‌تر است و آن هم به خاطر توافقی است که بین مرغداران با کشتارگاها صورت می‌گیرد و اگر راهکاری برای انجمادش وجود داشته باشد آمادگی داریم که مرغ مازاد را خریداری و ذخیره کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟