Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع بدهی ارزی صادرکنندگان استان ۱۴۰ میلیون یورو است که تا کنون ۶۰ میلیون یورو آن تسویه شده و ۸۰ میلیون یورو آن هم در دست اقدام است.

او افزود: ۶۵ واحد صادراتی استان بدهی ارزی داشته اند که ۳۱ تاجر نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کرده اند و سایر صادرکنندگان هم تا دهم آبانماه برای تسویه حساب فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تسویه بدهی ارزی ۱۰۰ هزار دلاری تاجران چهارمحالی تا ۱۰ آبان ماه امسال

رستمی اضافه کرد: این بدهکاران بیشتر واحد‌های تولیدی کوچک استان هستند و کارخانه‌های بزرگ نسبت به انجام تعهدات ارزی خود اقدام و بدهی‌های موجود را تسویه کرده‌اند.

او ادامه داد: اگر صادرکنندگان تا مهلت تعیین شده اقدام به تسویه بدهی خود نکنند کارت بازرگانی آن تعلیق می‌شود.

رستمی گفت: نیمه نخست امسال ۱۱ کارت بازرگانی در این استان به حالت تعلیق درآمده و ۵۴ کارت بازرگانی دیگر نیز در نوبت تعلیق قرار دارد.

نظری رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم گفت: هر صادرکننده‌ای که بتواند تا ۷۰ درصد ارز حاصل از صادرات خود را برگرداند از نوبت تعلیق خارج می‌شود.

او افزود: صادرکنندگان تا پایان این مهلت قانونی نسبت به رفع تعهدات ارزی اقدام و یا دلایل و مستندات قانونی خود را جهت بررسی و اخذ تصمیم به سازمان صمت چهارمحال و بختیاری اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت بدهی ارزی واحد صادراتی کارت بازرگانی چهارمحال و بختیاری تسویه بدهی بدهی ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت:  برای  امروز و فردا در نواحی شرقی استان، بارش‌های رگباری از شدت و مقدار بیشتری برخوردار هستند.
قطره افزود: طی این مدت وزش باد شدید لحظه‌ای انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • بررسی راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • راهکار‌های رفع چالش‌های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود