Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیلم کوتاه و مستند "عبور از مه" به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرعلی میردریکوند فیلمساز کشوری، جوان و خوش استعداد اهل اندیمشک موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش مستند پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا شد.

امیرعلی میردریکوند گفت: فیلم "عبور از مه" داستان زندگی خانواده‌ای با دختری معلول و محبوب به نام آرزو است که چالش‌های زندگی یک معلول را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به عنوان سوژه اصلی فیلم معلولیت را محدودیت ندانسته و به دنبال استعدادهایش می‌رود و خانواده اش نیز مسیر عادی زندگی را برایش هموار می‌کنند.

او افزود: احمد طلوعی فر به عنوان تصویربردار، صادق پدیدار به عنوان صدابردار، مسعود محمدی در زمینه تدوین، علی حاجیوند به عنوان عکاس، عزیزاله میردریکوند به عنوان مدیرتولید و رحیم واعظی به عنوان ترجمه در ساخت این فیلم همکاری کرده اند، ضمن اینکه سعید رحمنی، کرامت میر، حمید دریکوند، رحیم سپهوند، روزبه فکوری، حسین نظری، مصطفی شهاوند و خانواده صفر دریکوند نسب که پدر آرزو دختر معلول ما را در تولید فیلم یاری نمودند.

میردریکوند بیش از ۸۰ حضور و دریافت تقدیر نامه بخش پایانی و مسابقه جشنواره‌های داخلی و خارجی را در کارنامه دارد که از میان آن‌ها جشنواره بین المللی حقیقت، فیلم کوتاه تهران و کودک و نوجوان اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین این فیلمساز، ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند‌های عبور از مه، رهایی، زندگی با آرزو، ۴ دقیقه سکوت، کنسرو، زیر رعد، دیجامه، پسر لر و اسفوماتو را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم مستند جشنواره بین المللی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم