Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بر این اساس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه اعلام وضعیت پرخطر در دو شهرستان ایوان و دره شهر آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، جمعه ۲ آبان ماه در این دو شهرستان برگزار نمی شود.

بنا بر دستورالعمل ستاد اقامه نماز جمعه در سایر شهرستانهای استان غیر از این دو شهرستان نماز جمعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمدید محدودیت های کرونایی ایلام برای چهارمین هفته متوالی

محدودیت های کرونا در پی صدور اطلاعیه ای از سوی استانداری ایلام به مدت یک هفته دیگر و برای چهارمین هفته متوالی در این استان تمدید شد.

در این اطلاعیه اعلام شده است که در پی تشدید وضعیت کرونا در مناطق مختلف استان بنا به پیشنهاد ستاد استانی و تأیید ستاد ملی کرونا محدودیت های ایجاد شده به مدت یک هفته دیگر تمدید می شود.

بر این اساس محدودیت ها به شرح ذیل اعلام می شود: 

همه مدارس در مناطق قرمز و نارنجی استان به مدت یک هفته دیگر به شکل مجازی و غیر حضوری دایر است. 

مدارس شبانه روزی، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه ها،  استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه ها، تالار های پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها،  شهربازی و  آرامستان ها از مصادیق محدودیت تعطیل یک هفته ای در مناطق قرمز ونارنجی استان است.

همچنین بر اساس این اطلاعیه برگزاری همایش ها، مراسمات و گردهمایی ها در قالب های مختلف فرهنگی و اجتماعی و چاپ، نصب و تبلیغ اعلامیه ترحیم در مکان های عمومی و فضای مجازی ممنوع است.

به گزارش ایرنا، شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، دره شهر و ملکشاهی در وضعیت قرمز و دهلران، سیروان و مهران نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال و درصورت لزوم در هفته بعدی هم اعمال خواهد شد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر پنجشنبه (اول آبان) ۵۵۰ هزار و ۷۵۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۰۴ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ایلام ایوان ستاد اقامه نماز کشور دره شهر ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ایوان ستاد اقامه نماز کشور دره شهر ستاد اقامه نماز کشور ایلام ایوان ستاد اقامه نماز کشور دره شهر ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور مدت یک هفته محدودیت ها دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد شریفی ظهر امروز یکشنبهبا اعلام این خبر اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع توریستی کیان که در محدوده دریاچه سدکنگیر قرار دارد مجموعه‌ای زیبا با امکانات رفاهی آماده پذیرایی از گردشگران است که این مجتمع گردشگری علاوه بر دارا بودن مناظر و طبیعت زیبا، مجموعه‌ای از جمله سویئت‌های اقامتی، آلاچیق، قایق‌های موتوری و… را دارا است.

کد خبر 6084592

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام آغاز شد