Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@05:05:51 GMT

همگی بدانند دوران ابرقدرتی امریکا تمام شده است

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۸۳۷

همگی بدانند دوران ابرقدرتی امریکا تمام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به فلسفه شهادت در اسلام، گفت: همه شهدا به استقبال مرگ با عزت رفتند تا زندگی با ذلت را نبینند؛ کسانی که برای روی مین رفتن، از یکدیگر سبقت می‌گرفتند به درک بالایی رسیده بودند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ایام شهادت شهید حسین فهمیده، توضیح داد: شهید فهمیده به درک بالایی از انسانیت و ایثار رسیده بوده که با رفتن زیر تانک و منهدم کردن یک تانک جلوی پیشرفت دشمن را بگیرد و همین تفکر در شهید فهمیده بود که باعث شد امام خمینی(ره) این نوجوان را رهبر خود بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روز پدافند غیرعامل توضیح داد: پدافند غیرعامل یعنی ضرورت همه دستگاه‌ها برای آمادگی برای شرایط بحرانی و حوادث که این فقط مختص ادارات نیست و در خصوص همه کارخانه‌جات و شرکت‌های خصوصی معنا دارد.

نکونام با اشاره به هفته نیروی انتظامی، نیز بیان کرد: نیروهای انتظامی امروز در برخورد با اوباش، مواد مخدر، سارقان و ... در حال خدمت هستند و بسیار خوش درخشیدند؛ بنده این خدمات خوب را به همه کارکنان ناجا تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه این توفقیات نباید مانع از برطرف کردن ضعف‌ها در نیروی انتظامی شود، اضافه کرد: روز گذشته در جلسه خصوصی تذکراتی در خصوص کاستی‌ها به فرماندهان ناجا در استان دادم و امیدوارم در راستای برطرف کردن این نقاط ضعف تلاش شود.

وی با اشاره به جدی بودن خطر کرونا، توصیه کرد: کرونا در کمین سلامتی تک تک افراد است و همه افراد باید دقت کنند پروتکل‌ها را با جدیت رعایت کنند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

جان مردم در خطر است؛ به کرونا با نگاه انتخاباتی نگاه نکنید

امام جمعه شهرکرد در خصوص کرونا خطاب به مسؤولان توصیه کرد: مدیران باید با فراهم کردن شرایط منطبق با این ویروس از اجتماعات مردم و حضور غیرضروری در جامعه با تدابیری مانند دولت الکترونیکی، جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خصوص مطالبه دوم خود از مسؤولان گفت: جان مردم در معرض خطر است و نباید به این موضوع با نگاه سیاسی و انتخاباتی مواجه شد؛ امروز اگر حتی اگر نیاز جامعه به برگزاری حکومت نظامی است، باید بدون ملاحظه ایجاد شود و نباید کوتاهی صورت گیرد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مؤمنان جلوه زیبایی از قانون مداری بود

نکونام با تقدیر از مؤمنان برای پیشتازی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی ما در زمان شیوع این ویروس با مسؤولیت‌پذیری تمام جلوه زیبایی از قانون‌مداری و توجه به سلامت جامعه را به نمایش گذاشتند؛ در زمانی که عشق به پیاده‌روی اربعین در دل مؤمنان موج می‌زد به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و برای سلامت سایر مردم، از این لذت بزرگ معنوی گذشتند و به قانون تمکین کردند.

وی در پایان به مسؤولان توصیه کرد: کسانی که قانون‌گریزی می‌کنند و با بی‌اعتنایی به سلامت مردم نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی می‌کنند باید برخورد شود.

وی در پایان با اشاره به امدادهای امام عصر(عج) گفت: در سال‌های گذشته جمهوری اسلامی پیش رفته است ولی دشمنان ما همگی تضعیف شدند؛ همگی بدانند امروز ابرقدرتی امریکا تمام شده و یکه و تنها روزهای پایانی عمر خود را می‌گذراند.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد نمازجمعه پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، امیر سلیمان طاهری امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش که در پادگان شهید سراوان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ۲۹ فروردین‌ماه سالروز تولد ارتش جمهوری اسلامی است که از ابتکارات امام راحل بود که در دوران دفاع مقدس شاهد دلاورمردی این نیروهای با افتخار بودیم.
 
وی با بیان اینکه ۲۹ فروردین یک روز بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ ملت ایران در دوران انقلاب است که به رهبری امام خمینی(ره) و اطاعت همه‌جانبه ارتش قهرمان یک دوران بالندگی به‌وجود آمد و این یک بصیرت الهی بود.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور، گفت: امروز و در عصر کنونی با بصیرت و رهنمودهای پیامبرگونه مقام  عظمای ولایت، نیروهای مسلح در اوج اقتدار و بازدارندگی هستیم.
 
امیر طاهری خاطرنشان کرد: اگر امروز در دنیا حرف را می‌زنیم و می‌توانیم همه معادلات سیاسی دنیا را بر هم بزنیم به برکت خون شهدا و عنایات مقام معظم رهبری است.
 
وی تصریح کرد: روز ۲۹ فروردین یادآور جان‌فشانی و سلحشوری نیروهایی است که تمامیت ارضی در دوران دفاع مقدس را حفظ کرد و ارتشی جهادی و انقلابی را پدید آورد.
 
امیر طاهری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ۲۹ فروردین به معنای ایستادن ارتش به پای انقلاب و در مسیر خدمت به هدف‌های مردم است، خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در مهندسی انقلاب داشته است و پایبندی به تعهدات و موازین اسلامی و اخلاقی یکی از ویژگی‌‌های آنها است.
 
وی ادامه داد: بر خلاف ارتش‌های جهان که قوانین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی را زیر پا می‌گذارند و نمونه آن در بمباران و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی است، می‌بینیم در ارتش نیروهای مسلح انقلاب اسلامی این‌گونه نیست و همین پایبندی به ارزش‌های انسانی باعث محبوبیت نیروهای مسلح در بین مردم شده است.
 
امیر طاهری با اشاره به اینکه آمادگی و بروزکردن تجهیزات از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح است، گفت: نیروهای مسلح از رهنمودهای دانشمند و رهبر فرزانه برخوردار هستند که کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند.
 
وی گفت: ارتش سرافراز در نوک پیکان حوادث است و هر جا مردم به کمک نیاز داشته باشند آنجا حضور دارند و به مردم در زمان بحران کمک می‌کنند‌.
 
امیر طاهری افزود: با وحدت و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی گنبد آهنین شکسته شد و زیر سوال رفت.ارتش در عرصه دفاعی و امنیتی نقش محوری را در ماندگاری  نظام جمهوری اسلامی دارد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • بهروز افخمی: دوران بزمجه‌ها تمام شده است
  • دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است
  • دوران مظلوم‌کشی و بزن دررو به پایان رسیده است