Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی باقری دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان‌هابا هدف بررسی مشکلات زندانیان از زندان زنان بازدید و با آنان به گفتگو پرداختند. خبرگزاری میزان- علی باقری دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان‌ها امروز دوم آبان ماه با حضور در زندان زنان با مددجویان به گفتگو پرداختند  و مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     بیشتر بخوانید:    نسرین ستوده چرا به زندان قرچک منتقل شد؟   

انتهای پیام/

برچسب ها: حقوق بشر زنان بازدید زندان مشکلات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق بشر زنان بازدید زندان مشکلات حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما