Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که محمد نادری با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی را انجام داده بود امروز با مسئولان باشگاه استقلال مجددا وارد مذاکره شد و ظاهرا این بازیکن به توافقات خوبی با مدیران این باشگاه رسیده است.

نادری طی روزهای گذشته چندین بار با پرسپولیسی ها مذاکره کرد ولی ظاهرا وی تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته است و عوض شدن روند مذاکرات وی به سمت استقلال او را در آستانه آبی پوش شدن قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید این بازیکن در نهایت استقلالی می شود یا در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمد نادری استقلال تیم فوتبال پرسپولیس محمد نادری استقلال پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس

سازمان بورس به بانک ملت بابت واگذاری پرسپولیس نامه زد

طرفداری | در حالی که در روزهای گذشته، بحث واگذاری 1 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده بود، اما نامه‌ای از سوی سازمان بورس به این بانک، ابهامات جدیدی را در این زمینه ایجاد کرده است.

در این نامه، سازمان بورس از بانک ملت خواسته است تا در خصوص دلایل و انگیزه‌های خود برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه دهد.

این در حالی است که پیش از این، مدیر مالی بانک ملت در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این بانک از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کند و مصوبه‌ای برای این موضوع وجود ندارد.

تناقضات موجود در اظهارات مسئولان بانک ملت و همچنین عدم پاسخگویی شفاف آنها، ابهامات زیادی را در خصوص این واگذاری ایجاد کرده است.

از سوی دیگر، یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، عدم مالکیت مشترک است.

در همین راستا، دو باشگاه تا 20 فروردین فرصت دارند تا تکلیف مالکیت خود را مشخص کنند.

با توجه به ابهامات موجود در خصوص واگذاری پرسپولیس به بانک ملت، مشخص نیست که آیا این اتفاق تا پیش از 20 فروردین رخ خواهد داد یا خیر. هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان به این شایعات واکنشی نشان نداده‌اند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند
  • واکنش قطر به خبر ترک میز مذاکره توسط هیات اسرائیلی