Web Analytics Made Easy - Statcounter

زرد پوشان روز پنجم آبان در اصفهان به مصاف تراکتور تبریز می‌روند و سپس روز نهم آبان نیز در خانه یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل آلومینیوم اراک را برگزار می کنند.

سپاهان در ادامه برنامه‌های آماده سازی پیش فصل دو بازی تدارکاتی را در دستور کار خود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، زرد پوشان روز پنجم آبان در اصفهان به مصاف تراکتور تبریز می‌روند و سپس روز نهم آبان نیز در خانه یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل آلومینیوم اراک را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در هفته اول لیگ در سیرجان میهمان گل‌ گهر سیرجان خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مشرق، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد