Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@01:12:37 GMT

با جدایی شجاع؛ سلیمی در یکقدمی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۳۹۹۸

    به گزارش جام نیوز، شجاع خلیل زاده بعد از سه فصل حضور در پرسپولیس اکنون بعد از عدم توافق با مدیران تیم و دستیابی به پیشنهاد خارجی در آستانه ترک این تیم قرار دارد. در این شرایط باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا در صورت قطعیت جدایی شجاع خلیل زاده، جایگزین مناسبی برای وی در نظر داشته باشد.

 

در این زمینه گفته می‌شود در صورت رقم خوردن این اتفاق(جدایی خلیل زاده) باشگاه احتمالا با ایمان سلیمی، مدافع فصل گذشته تراکتور مذاکره خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی بعد از دو فصل حضور در تراکتور، با توجه به پیشنهاد خارجی قراردادش را با این تیم فسخ کرده است و در تدارک حضور در فوتبال پرتغال قرار دارد.

 

با این حال با شرایط کنونی بعید نیست باشگاه پرسپولیس برای پوشش این خلا به دنبال این باشد تا شرایط را برای تغییر تصمیم ایمان سلیمی شکل دهد و از این مدافع که پیش از این نیز با نظر برانکو ایوانکوویچ در آستانه حضور در پرسپولیس قرار داشت، در لیست خود سود ببرد.

 

البته باشگاه پرسپولیس تا به این لحظه اقدام به جذب هفت بازیکن لیگ برتری کرده و سهمیه‌ نقل و انتقالاتی‌اش تکمیل شده و باید دید برای این موضوع چه تدبیری خواهند داشت.

ایلنا 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایمان سلیمی نیوز شجاع خلیل زاده بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد