Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام اردوهای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال تا اطلاع ثانوی به صورت موقت تعطیل شد.

خبرگزاری میزان - با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا با دستور وزارت ورزش و جوانان و موافقت فدراسیون فوتبال قرار شده است که تا اطلاع ثانوی تمام اردوهای تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در تمام رده‌های سنی لغو شود.

در اولین گام نیز اردوی تیم ملی فوتسال لغو شد؛ سرمربی و مربی تیم ملی فوتسال طی روزهای اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و برای جلوگیری از انتشار این ویروس در بین سایر ملی‌پوشان و از سوی دیگر در پیش نبودن رقابتی جدی این تصمیم گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این استثنا نیز در نظر گرفته شده است که در صورت حضور تیم ملی فوتبال بزرگسالان در دیدارهای تدارکاتی فیفادی اردوهای این تیم به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

تیم ملی فوتبال ایران اردوی بعدی خود را در فیفادی ماه نوامبر (آبان ماه) برگزار خواهد کرد و فدراسیون در تلاش است دو دیدار دوستانه برای این اردو هماهنگ کند. طی روزهای گذشته اعلام شد که برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی پاناما، بوسنی و همچنین دو تیم آفریقایی در برنامه‌های تیم ملی است که فدراسیون ایران در حال مذاکره با این چهار فدراسیون است تا در نهایت دیدار با دو تیم قطعی شود. نقل قولی از دراگان اسکوچیچ منتشر شده بود که از قطعی بودن دیدار را پاناما خبر می‌داد، اما فدراسیون فوتبال اعلام کرده هنوز هیچ دیدار دوستانه‌ای برای فیفادی پیش رو نهایی نشده است.

این در حالی است که طی رزوهای گذشته سایت فدراسیون فوتبال بوسنی و هرزگوین اعلام کرد در دیداری تدارکاتی و قبل از دو بازی مقابل هلند و ایتالیا، مسابقه‌ای با تیم ملی ایران در تاریخ دوازدهم نوامبر (۲۲ آبان) خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ایران - بوسنی قطعی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال اردوی تیم ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال اردوی تیم ملی فدراسیون فوتبال تیم های ملی ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها