Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@04:53:11 GMT

کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۰۱۱

کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در استان بوشهر

استاندار بوشهر از کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در استان بوشهر در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در نشست با فرمانده مرزبانی ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت روز مرزبانی، گفت: این میزان مواد مخدر کشف شده می‌تواند میلیون‌ها نفر را در معرض آسیب خانمان‌سور قرار می‌دهد که  در این عرصه نقش مرزداران حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در مقابله با سوداگران مرگ در خشکی و خلیج فارس، مرزبانان شبانه‌روز تلاش می‌کنند و به توفیقاتی دست یافته‌اند.

او با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر قاچاقچیان از خشکی به دریا سوق یافته است افزود: مرزبانان و دریابانان استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی، قاچاقچیان را ناکام گذاشته‌اند و اکنون استان بوشهر در عرصه مبارزه با موادافیونی از جایگاه ممتازی برخوردار است.

گراوند گفت: در تخصیص منابع اعتباری باید به جایگاه  استان‌ها در امنیت ملی توجه شود که در این راستا عسلویه، خارگ، همجواری با کشورهای خلیج فارس از ویژگی‌های استان بوشهر است که باید در تخصیص منابع اعتباری به این ظرفیت‌ها توجه شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه یک سوم مرزدریایی کشور در استان بوشهر قرار دارد تصریح کرد: از دو هزار و 700 کیلومتر مرز دریایی کشور بیش از 930 کیلومتر آن در استان بوشهر قرار دارد که طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس در این استان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر مواد مخدر استاندار بوشهر استاندار بوشهر استان بوشهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی بوجود آمده در برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس و آبگرفتگی سطوح و معابر، پرواز‌های فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.
وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است