Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@15:10:44 GMT

ساکت: باشگاه سپاهان در 30 رشته ورزشی فعالیت دارد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۰۸۸

ساکت: باشگاه سپاهان در 30 رشته ورزشی فعالیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ساکت در گفت‌و‌گویی تلوزیونی اظهار داشت: تاریخ بلند سپاهان با عشق مردم اصفهان عجین شده است و دوم آبان روز سپاهان را به همه طلایی‌دلان تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: در دوم آبان ۱۳۸۶ باشگاه سپاهان به عنوان اولین و تنها باشگاه ایرانی سند حضور در جام باشگاه‌های جهان را دریافت کرد و در کنار باشگاه‌های بزرگ و معتبر دنیا در مسابقات حضور داشت و این سند افتخار به نام سپاهان رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه در خط مقدم تلاش برای اقتصاد کشور، باشگاه سپاهان را زیر پوشش گرفته است و تلاش دارد در زمینه پرورش استعداد و ایجاد شور و نشاط در جامعه قدم بردارد.

ساکت همچنین تصریح کرد: باشگاه تلاش می‌کند با پرورش استعدادها و حضور قدرتمند در رشته‌های مختلف نام سپاهان را افتخارآفرین کند؛ گره کور ورزشگاه نقش‌جهان باز شد و فولاد مبارکه این مجموعه را تکمیل کرد و نگینی برای ورزش کشور است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: هزاران فرد پرتلاش در کارخانه فولاد مبارکه تلاش می‌کنند تا استقلال اقتصاد کشور را حفظ کنند، شرکت فولاد مبارکه در راستای مسؤولیت اجتماعی در بخش‌های مختلف کار می‌کند و در حوزه ورزش ورود کرده است.

وی با بیان این‌که باشگاه سپاهان ورزشکاران و قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی دارد، گفت: بیش از ۷۰ تیم ورزشی تحت پوشش باشگاه سپاهان در ۳۰ رشته ورزشی در بخش مردان و بانوان هستند.

ساکت خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که از گذشته وجود داشته است، بودجه مشخصی برای کل رشته‌ها در نظر گرفته شده است، محدودیت‌های خاصی داریم و باید در چارچوب‌های تعیین شده حرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این‌که تلاش می‌کنیم از لحاظ زیرساخت‌ها شرایط حرفه‌ای را ایجاد کنیم، عنوان کرد: مجموعه باغ فردوس را داریم و کمپ صفائیه نیز برقرار است و قرار شده تجهیزات بیشتری داشته باشد و تمرینات تیم فوتبال بانوان از فردا در کمپ صفائیه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که تاریخ سپاهان با وجود محرم نویدکیا گره خورده است، گفت: نویدکیا نقش رهبری و محوریت در پیش بردن سازمان تیم در زمان بازیکن را به خوبی ایفا می‌کردند؛ همه اعضای تیم که براساس اندیشه نویدکیا در تیم حضور دارند و همه وی را به عنوان نفر اول تیم می‌دانند.

ساکت در پایان گفت: همه هواداران سپاهان که متولد روز ۲ آبان ماه هستند با مراجعه به سایت سپاهان می‌توانند ثبت نام کنند و یادبودی از سپاهان به آن‌ها تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا ساکت ورزش اصفهان سپاهان مدیر عامل سپاهان فوتبال باشگاه سپاهان فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیه ۴۱ سوره مبارکه حج سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه‌ها»

به گزارش خبرنگار مهر، سوال طرح زندگی با آیه‌ها در روز هفدهم ماه رمضان به سوره مبارکه حج اشاره دارد.

در این سوال آمده است:

کدام آیه به جامعه صالحی که مؤمنین بنا می‌کنند و در آن امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد اشاره می‌کند؟

۱) آیه ۳۹ سوره یوسف

۲) آیه ۱۵۰ سوره نساء

۳) آیه ۲ سوره بقره

۴) آیه ۴۱ سوره حج

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند گزینه صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۱۹۸۹ ارسال کنند.

کد خبر 6064134

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از بخش خصوصی برای توسعه ورزش لرستان
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • همت خیرین برای توسعه فضای ورزشی در سراوان
  • آیه ۴۱ سوره مبارکه حج سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه‌ها»
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • شرح آیه های ۲۴ تا ۲۸ سوره مبارکه طه
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است