Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، به همت جهاددانشگاهی و تحت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در شیراز و فارس برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس صبح جمعه ۲ آبان با اشاره به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور و با حضور ۱۰۴۲ داوطلب در فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر مظاهر بابایی با بیان اینکه آزمون یاد شده، در استان فارس در ۴ حوزه‌ی امتحانی در شهرهای داراب و شیراز، به همت جهاددانشگاهی برگزار شد، افزود: این آزمون برای تصدی پست های این شرکت در گروه‌های شغلی بهیار، کمک پرستار (بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین نویس، بایگان و...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان)، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) است.

بابایی گفت: در این آزمون و از میان ۱۰۴۲ شرکت کننده، ۴۱۷ زن و ۴۲۷ نفر مرد در دو حوزه‌ی امتحانی شیراز و ۱۲۱ نفر زن و ۷۷ نفر مرد نیز در دو حوزه امتحانی شهرستان داراب به رقابت پرداختند.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی فارس گفت: این آزمون استخدامی با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری آن، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به صورت همزمان با سراسر کشور، در استان فارس برگزار شد.

بابایی همچنین خاطرنشان کرد: نتایج آزمون نیمه دوم آیان ماه از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اعلام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آزمون استخدامی تأمین اجتماعی آزمون استخدامی متصدی خدمات برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟

در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

یکی از تفاوت‌های آزمون امسال با سال‌های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه‌های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند.

صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • ارایه خدمت پزشکی و بهداشتی ارتش در گچساران