Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@21:43:06 GMT

سه انفجار شدید در پایگاه ائتلاف سعودی در مرکز یمن

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۱۵۲

سه انفجار شدید در پایگاه ائتلاف سعودی در مرکز یمن

منابع محلی در استان مأرب در مرکز یمن از سه انفجار شدید در یک پایگاه وابسته به ائتلاف سعودی در شب گذشته (پنجشنبه) خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع محلی در استان «مأرب» در مرکز یمن گفتند که شب گذشته (پنجشنبه) سه انفجار شدید، پایگاه «تداوین» وابسته به ائتلاف سعودی را لرزاند.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، منابع مذکور گفتند که احتمال دارد این انفجارها در پی حمله موشکی یا پهپاد رخ داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز ارتش و کمیته‌های مرکزی یمن و منابع ائتلاف سعودی واکنشی به این انفجارها نشان نداده‌اند و آماری از میزان تلفات در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید

مقام یمنی: آماده‌ مبادله فلسطینیان زندانی در عربستان با اسرای سعودی هستیم

به گفته منابع غیر رسمی، در این انفجارها، اتاق عملیات ائتلاف سعودی و برج مراقبت و انبار سلاح‌ها هدف قرار گرفته است.

پیش از این انفجارها، جنگنده‌های سعودی نیز تعدادی از مناطق تحت کنترل دولت صنعاء را در استان مأرب هدف قرار داده بودند.

بخش‌های وسیعی از استان مأرب در ماههای گذشته به کنترل ارتش و کمیته‌های مرکزی یمن در آمده و این نیرو در آستانه ورود به شهر مأرب قرار دادند. این شهر اصلی‌ترین مرکز حضور عناصر حزب الاصلاح یمن، به عنوان مهم‌ترین حامی دولت مستعفی یمن به شمار می‌رود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ یمن انفجار ائتلاف سعودی مارب جنگ یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

به گزارش المیادین، مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حمله پس از آن رخ می‌دهد که حزب الله با موشک برکان به پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.شامگاه دوشنبه حزب الله لبنان مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرد.پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک‌های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپاد‌های مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان نیز گزارش داد که حزب الله صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد. این حمله با موشک «برکان» صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • ترکیه رهگیری موشک‌ های ایرانی را تکذیب کرد
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت