Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی یک هزار و ۳۹۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

وی افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ۲۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان اصفهان را یک هزار و ۷۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: از روز گذشته تاکنون ۱۶۶ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی تعداد مرگ و میر مشکوک به کرونا در اصفهان را ۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون نتیجه تست ۲۵ نفر از آنها مثبت اعلام شده است.

کد خبر 5054671

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا آرش نجیمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا مرگ و میر آمار کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه هفته ناجا مواد مخدر مبتلا به کرونا مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید