Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر درباره اینکه قرار بود مسابقات انتخابی کشتی آزاد به صورت زنده از اینستاگرام فدراسیون کشتی پخش شود ولی ظاهراً او دستور داده مسابقات پخش نشود، گفت: پخش نشدن مسابقات تصمیم من نبود و خودم هم از دلایلش توجیه نشدم چون فنی هستم ولی به این تصمیم احترام گذاشتم.

وی افزود: قطعاً دیگر مسابقات انتخابی که از دهم تا پانزدهم آبان برگزار می‌شود را پخش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در حال هماهنگی هستیم تا این رقابت‌ها از شبکه سه پخش شود. من دنبال جذب مخاطب و کشتی گیر هستم؛ چرا باید مانع پخش مسابقات شوم؟

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: یکسری از کارشناسان از ترس کرونا به سالن مسابقات نمی آیند ولی اگر قرار است چیزی بنویسند بهتر است از هر دو طرف سئوال کنند. من همیشه گفته‌ام که صادقانه آماده پاسخگویی هستم. قطعاً اگر مسابقات کشتی امثال هادی و یزدانی پخش زنده شود، مردم جذب می‌شوند.

دبیر تصریح کرد: برای مسابقات لیگ آنقدر خواهش کردیم تا از تلویزیون پخش شود. مگر حالا برای انتخابی تیم ملی می‌شود بگویم مسابقات را پخش نکنید؟ شنونده‌ای که این حرف‌ها را می‌شنود خودش متوجه می‌شود صداقت در کدام طرف وجود دارد.

وی درباره حاشیه‌هایی که در ارتباط با برگزاری مسابقات انتخابی ایجاد شده، گفت: این مسئله را شلوغ کردند. روزی که به فدراسیون کشتی آمدم گفتم مسابقات انتخابی داریم ولی بازهم آن‌را در اختیار سرمربیان قرار دادم. قبلاً هم گفته بودم که نمی‌خواهم با خوردن حق یک کشتی گیر برای خودم جهنم بخرم. کسی که حقش حضور در تیم ملی باشد در مسابقات انتخابی شرکت می‌کند.

رئیس فدراسیون کشتی که با برنامه «ورزش و مردم» گفتگو می‌کرد در پایان گفت: برای مسابقات انتخابی بعدی در تلاش هستیم مسابقات از تلویزیون پخش شود. اگر نشد قطعاً از طریق اینستاگرام پخش زنده خواهیم داشت. از خبرنگاران هم عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانند به سالن بیایند مگر اینکه تست کرونا بدهند و نتیجه اش را به ما بگویند. من از خدایم است تلویزیون ۲۴ ساعته مسابقات کشتی پخش کند.

کد خبر 5054681

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی تیم ملی کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بشار رسن هندبال شجاع خلیل زاده ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی محمود فکری تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد مسابقات انتخابی فدراسیون کشتی پخش شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد

در مسابقات تیراندازی کسب سهمیه در برزیل، پوریا نوروزیان در رده ششم قرار گرفت و از کسب سهمیه بازماند. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل،  پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز 630/3 به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی 10 متر شده بود، در فینال نیز ششم شد و از کسب سهمیه بازماند. ورزشکارانی از ایتالیا و صربستان سهمیه المپیک را کسب کردند.

ساعتی دیگر نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ 10 متر به مصاف رقبا می روند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی