Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: امنیت مناطق مرزی و مردم ایران، خط قرمز ماست و هرگونه خطا و تهدید درمرزهای مشترک جمهوری‌اسلامی ایران با ارمنستان و آذربایجان را تحمل نخواهیم کرد.

به گزارش حوزه امنیتی و دفاعی خبرگزاری فارس، سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: به دنبال درگیری های نظامی دو کشور آذربایجان و ارمنستان و عدم رعایت قواعد بین المللی حسن همجواری و مصالح جنگی در مرزهای کشور ثالث که در منازعات دو کشور، منجر به شلیک و اصابت تعدادی خمپاره به داخل مناطق سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شده است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تقویت دفاعی خطوط مرزی ایران، اعلام می کند امنیت مناطق مرزی و مردم ایران، خط قرمز ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه به هر دو کشور درگیر یادآور می شویم که؛ اولا مراقب آتش افروزی و شیطنت های بیگانگان باشند؛ ثانیا مشکلات فی مابین را از طریق مسالمت آمیز و گفت‌وگو حل و فصل کنند و ثالثا با بی دقتی در عملیات نظامی خود، مرزهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و  امنیت و آسایش هموطنان ما را که خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، به مخاطره نیندازند و باجدیت و دقت در این خصوص  مراقبت نمایند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: رعایت حسن همجواری  و صبوری ایران اسلامی با دو کشور، نباید مورد سوءاستفاده قرارگیرد؛ لذا هشدار می دهیم  با هرگونه تعرض و تهدید برخوردی سخت خواهیم کرد.سردار شکارچی اضافه کرد: در پی درگیری‌های اخیر نظامیان دو کشور  در منطقه قره باغ، نخجوان و ارمنستان بدلیل شیطنت برخی بازیگران منطقه ای و حملات راکتی و توپخانه‌ای طرف های درگیر، برخی مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران  تحت تاثیر قرار گرفته  و خساراتی به هموطنان مرزنشین وارد کرده است؛ لذا  تاکید می کنیم دو کشور مشکلات خود را از طریق گفت و گو حل نموده وبه خطوط قرمز ایران ورود ننمایند که در غیر اینصورت قطعاپشیمانی بدنبال خواهدداشت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی را نشان داد

ماموستا ملارشید ثنایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» سپاه علیه رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: عملیات وعده صادق یک عملیات ترکیبی و پیچیده  نظامی با استفاده از پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک بود که اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت مورد هدف قرار داد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: این عملیات ثابت کرد که رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی با وجود سامانه‌های مختلف دفاع موشکی و سپر دفاعی و گنبد آهنین آسیب‌پذیر است.
 
این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ملت بزرگ ایران از این عملیات قاطع بسیار شادمان شده و از همان ساعات اولیه آغاز حمله با برگزاری تجمعات مختلف در سراسر کشور ضمن ابراز شادمانی، از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح پشتیبانی کننده این عملیات تقدیر و تشکر کردند.
 
ماموستا ثنایی بیان داشت: عملیات وعده صادق باعث عزت و افتخار ملت بزرگ ایران شده است و این پیام اطمینان‌بخش را برای مردم دارد که نیروهای مسلح کشور جان مردم را مهم و ارزشمند می‌دانند و هر دشمنی در هر نقطه‌ای بخواهد به ملت بزرگ ایران و مناطق حاکمیتی ما تعرضی داشته باشد پاسخ سختی به او خواهیم داد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب در پایان سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر انقلاب افزود: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور توان نابود کردن کامل این غده سرطانی را دارند اما این عملیات همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند فقط یک تنبیه کوچک برای رژیم صهیونیستی بود و اگر بخواهد غلط دیگری بکند مطمئنا پاسخ بعدی نیروهای مسلح ما سخت و پشیمان‌ کننده خواهد بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی را نشان داد
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند