Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به نگران کننده بودن وضعیت بیماری کرونا در استان زنجان گفت: بستری‌های کرونا در استان به ۵۰۰ نفر رسیده است.

علیرضا آرمانی کیا افزود: از اول مهرماه تاکنون بستری‌ها و فوتی‌های بیماری کرونا دراستان افزایش یافته و روزانه حدود پنج نفر براثر این بیماری در استان جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا بستری بیماران کرونایی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مردانی گفت: طرح واکسیناسیون رایگان دام در استان علیه بیماری‌های آبله و شاربن، لمپی اسکین و طاعون نخشوارکنندگان از فروردین امسال آغاز شده است.

وی افزود: بیماری آبله و شاربن از بیماری‌های مهم و مشترک بین انسان و دام به شمار می‌رود که می‌تواند خسارات جبران ناپذیر اقتصادی و مخاطرات بهداشتی دامی ایجاد کند.

معاون سلامت دامپزشکی زنجان ادامه داد: در مجموع بیش از ۱۱۸ هزار و ۵۸۴ راس دام علیه بیماری‌های آبله و شاربن، بیش از پنج هزار و ۹۰۰ راس علیه بیماری لمپی اسکین و بیش از ۱۲۳ هزار رأس علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان از ابتدای سال تاکنون واکسینه شده اند.

مردانی ادامه داد: این طرح با بهره‌گیری از ۲۵ واکسیناتور در قالب ۱۵ گروه عملیاتی در بخش دولتی و ۲۰ واکسیناتور در قالب ۹ گروه عملیاتی در بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی افزود: در این مرحله عملیات واکسیناسیون شاربن و لمپی اسکین در انواع دام شامل گاو، گوسفند، بز و تک سمیان و واکسیناسیون آبله و طاعون نشخوارکنندگان در دام‌های سبک شامل گوسفند و بز انجام می‌شود.

معاون سلامت دامپزشکی زنجان گفت: واکسیناسیون یکی از مهمترین اقدامات اجرایی برای تامین امنیت بهداشتی دام است و برای بیماری‌های استراتژیک واکسن به صورت رایگان و یا یارانه‌ای در اختیار دامداران استان قرار می‌گیرد.

واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین علیه بیماری‌های بروسلوز، شاربن، هاری، لمپی اسکین و طاعون نشخوارکنندگان کوچک، کزاز و شاربن علامتی، طاعون، تب برفکی، سل، آبله، آنتروتوکسمی، قانقاریا و آگالاکسی و دیگر بیماری‌ها سالانه به صورت رایگان با همکاری اکیپ‌های بخش خصوصی و دولتی انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟