Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رغبتی، عضو هیات مدیره پرسپولیس اعلام کرد از مدت ها پیش از سمت خود استعفا کرده است

علی رغبتی خبر استعفای خود را تایید کرد. 

به گزارش طرفداری، علی رغبتی در این رابطه به ایرنا گفت:

مدتی قبل استعفا کردم اما به خاطر اینکه نمی‌خواستم پرسپولیس در طول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با حاشیه رو به رو شود این موضوع را به امروز موکول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

سعی کردم در این مدت تا می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم اما وقوع حواشی عجیب که کاملا با دیدگاه‌های من و رویه‌ام برای حل مشکلات باشگاه مبتنی بر احترام و تعامل مغایرت داشت، باعث شد این تصمیم را از روز چهارشنبه عملی کنم.

عضو مستعفی هیات مدیره پرسپولیس گفت:

تلاش حفظ اکثریتی تیم و تقویت آن بود که بخش تقویت کامل انجام شد و پرسپولیس همچنان بخت اول قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان آسیا است.

وی در خصوص دلیل اصلی استعفای خود گفت:

دلیل این موضوع حواشی اخیر و تضعیف دستاوردهای باشگاه است که کاملا با دیدگاه من مغایر است.

عضو مستعفی هیات ‌مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش، گفت:

امیدوارم با استعفای من موافقت شود تا تمام وقت خود را برای مسئولیتم در وزارت ورزش بگذارم. مطمئن باشید به هیچ عنوان قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارم.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی رغبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌حجابی خارج از عرف یک خبرنگار خارجی در سفارت ایران! | اقدام جنجالی سفیر ایران در باکو | برای عزت ایران استعفا دهید | عکس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تسنیم مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و جمهوری اسلامی مواجه شده است.

این گفتگو در داخل سفارت ایران در باکو صورت گرفته است؛ به لحاظ حقوقی، داخل سفارت هر کشور، از نظر مقررات و قوانین و مناسبات، به مثابه خاک آن کشور محسوب می‌شود و مسولان سفارت‌های کشورمان، می‌توانند، و البته بهتر است بگوییم، باید آداب ایران اسلامی را رعایت کنند.

با این وجود، خبرنگار خانم، بدون حجاب، و بدتر از آن، با ظاهری حتی پایین تر از پوشش عرفی رسمی خانمها در کشورهایی که رعایت حجاب الزام قانونی نیست، در این گفتگو ظاهر شده است که نوعی اهانت به مناسبات درون خاک ایران محسوب می‌شود. اما این اهانت را متاسفانه بدون واکنش سفیر ایران انجام داده است.

این خبرنگار همچنین پرچم جمهوری آذربایجان را در کنار خود قرار داده، حال آنکه اساساً خبرنگار یک کشور، مقام رسمی آن کشور محسوب نمی شود که بخواهد چنین تشریفاتی را برای خود به جا بیاورد. انجام چنین تشریفاتی برای یک خبرنگار، نوعی اهانت به مقام رسمی ایرانی در آن کشور است و متاسفانه این امر هم با واکنش عزتمندانه ای از ناحیه سفیر ایران مواجه نشده است.

غیر از اشکالات بسیار فرمی، مصاحبه جناب سفیر با ایرادات فراوان محتوایی هم روبرو بوده است؛ به نحوی که آقای موسوی سوالات جهت دار و مشکل دار خبرنگار خانم را نه تنها با پاسخهای درخور و درست و از موضع عزت و حقیقت پاسخ نداده، بلکه به نوعی از موضع متهم و پذیرش ضعف برخورد کرده است.

پیشتر در مورد دیگری یکی از سفرای ایران در یک کشور اروپایی به دلیل اهمالی‌ که در نحوه‌ی پذیرش از برخی میهمانان داشت و آداب و مناسبات ایران را رعایت نکرده بود از کار برکنار شد. امیدواریم آقای عباس موسوی سفیر ایران در جمهوری آذربایجان هم به دلیل این خطای بد و نیز از آنجا که در مصاحبه خود نشان داده شاید نمی‌تواند به درستی از مواضع جمهوری اسلامی ایران دفاع کند، جای خود را به فرد دیگری بدهد که عاری از این خطاها و عدم توانمندیها در مناسبات حساس با یک کشور منطقه باشد.

کد خبر 841078 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت امور خارجه خبر ویژه آذربایجان ایران و آذربایجان

دیگر خبرها

  • بی‌حجابی خارج از عرف یک خبرنگار خارجی در سفارت ایران! | اقدام جنجالی سفیر ایران در باکو | برای عزت ایران استعفا دهید | عکس
  • اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان در گفتگو با خبرنگار زن+ عکس | به دلیل این خطای بد و برای عزت ایران استعفا دهید!
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • آیا توصیه به «شمارش گوسفند» برای بی‌خوابی واقعا مفید است؟
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید