Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:06:32 GMT

تجلیل رضایی از مقاومت مسجدسلیمان در دفاع‌ مقدس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۴۷۴

تجلیل رضایی از مقاومت مسجدسلیمان در دفاع‌ مقدس

 

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «امریکا و اروپای مدعی حقوق بشر، هیچگاه صدام را در طول جنگ محکوم نکردند و نخواستند که مانع از تکرار حملات به شهرهای ایران گردند بلکه در این جنایت به صدام امدادرسانی هم می‌کردند.
شهرهای استان‌های مرکزی و غربی کشور به خصوص شهرهای استان خوزستان در ایام جنگ و دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید و مجروح و تخریب خانه های مردم به امروز رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان دزفول، اندیمشک، اهواز و مسجدسلیمان بیشترین مقاومت را از خود نشان دادند. مسجدسلیمان تا پایان دوران دفاع مقدس ۹۰ بار تحت حملات هوایی و موشکی قرار گرفت؛ حتی گاهی اوقات اصابت ۵ تا ۷ موشک در نیمه های شب این شهر بی دفاع و مظلوم را مورد تهاجم وسیع قرار می داد تا جایی که مردم با تحمل سوز سرمای سخت زمستان و گرمای طاقت فرسای هوا در تابستان، در کوهستان های اطراف شهر با کم‌ترین امکانات، زندگی مملو از مشقت و مضیقه ای را می گذراندند و گاهی اوقات هم در پی حملات هوایی مورد هدف رگبار هوا به زمین جنگنده های عراقی در اطراف شهر قرار می گرفتند و چه بسیار مدارسی که تا پایان جنگ تحمیلی از ۹ ماه سال تحصیلی شش ماه را تعطیل بودند و...
در مجموع شهرستان مسجدسلیمان بزرگ بیش از ۱۲۰۰ شهید گلگون کفن و ۴۰۰۰ جانباز و ۱۰۰ آزاده را تقدیم این مرزو بوم کرد.
سالروز مقاومت قهرمانانه مردم مسجدسلیمان(مطابق با سی ام مهرماه ۱۳۶۲) در مقابل تهاجم بزرگ موشکی را گرامی می داریم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح رئیس جمهور علائم کرونا سعد حریری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دبیر مجمع تشخیص مصلحت مسجد سلیمان محسن رضایی استیضاح رئیس جمهور علائم کرونا سعد حریری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان