Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ساعد وکیل (مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس) در خصوص قرارداد شجاع خلیل زاده مدافع این تیم با باشگاه الریان قطر اظهار داشت: پیش از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده با حضور در ساختمان باشگاه و مذاکره با مدیران پرسپولیس خواستار افزایش رقم قرارداد خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  مبلغ پایه قرارداد شجاع خلیل زاده (۲ میلیارد تومان) بود که کامل به این بازیکن پرداخت شده است. شجاع خلیل زاده بدون اجازه باشگاه پرسپولیس با باشگاه الریان قطر مذاکره کرده است و تاکنون کارت بازی او برای حضور در لیگ ستارگان قطر صادر نشده است. در تاریخی که در قرارداد این بازیکن معین شده بود خلیل زاده پیشنهاد خارجی خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه نداد.

بیشتر بخوانید

شجاع خلیل زاده رسما به الریان قطر پیوست

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده تیم فوتبال پرسپولیس الریان قطر شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم پیشکسوتان پرسپولیس در نخستین بازی خود در تورنمت جام قهرمانی پیشکسوتان تهران برنده شد. پرسپولیس موفق شد در این بازی تیم شاهین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و برای قهرمانی در این جام هم مدعی باشد.

پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست در غیاب نفراتی مثل حمید درخشان و سعید عزیزیان به مصاف شاهین رفت که در پیروزی نخست حسن شیرمحمدی، داود محبوب و محسن زنجانی زننده سه گل این تیم بودند. مرتضی فنونی‌زاده، سعید نعیم‌آبادی، جواد حسن‌زاده و بهروز سلطانی دیگر بازیکنان تیم پیشکسوتان پرسپولیس در این بازی بودند.

این تورنمنت تحت عنوان جام شهدای شهرداری و با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد ضمن اینکه بازی بعدی پرسپولیس فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • مشاور هنیه: دوره عربده‌کشی صهیونیست‌ها به سر آمده است
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس
  • آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده
  • مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده
  • مذاکره پرسپولیس به گزینه خاص برای فصل آینده
  • حمایت شجاع خلیل‌زاده از سرمربی جدید تراکتور!