Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@20:09:34 GMT

تشکیل پرونده تعزیراتی برای 8خبازی متخلف در هرسین

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۵۲۲

تشکیل پرونده تعزیراتی برای 8خبازی متخلف در هرسین

نماینده فرماندار در کمیسیون نظارت هرسین گفت: در بازرسی های صورت گرفته 8 واحد نانوایی که پروتکل های بهداشتی و ساعات کاری را رعایت نکرده بودند برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، با حضور نماینده فرماندار در کمیسیون نظارت و هیات اجرایی ، تعزیرات حکومتی ، رئیس اداره صمت ، بازرسان ادارات بهداشت و درمان ،  اتاق اصناف و رئیس بسیج اصناف شهرستان هرسین از نانوایان شهر هرسین بازرسی به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ بیگی نماینده فرماندار در گفتگو با دیوانگاه، اظهار داشت: به منظور بازرسی از واحدهای صنفی ، نانوایان و رضایتمندی شهروندان  گشت های مشترک با حضور بازرسان ادارات ذی ربط تشکیل داده شد  و در این بازرسی ها با کسانی که اقدام به کم فروشی ، گران فروشی و همچنین صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند طبق قانون نظام صنفی برخورد می شود .

وی افزود : در بازرسی امروز که از نانوایان شهر هرسین صورت گرفت اکثر نانوایان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده بودند ولی متاسفانه 8 واحد نانوایی  پروتکل های بهداشتی و ساعات کاری  را رعایت نکرده بودند که برای انها پرونده تعزیراتی تشکیل داده شد.

نماینده فرماندار در کمیسیون نظارت و هیات اجرایی خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم هرسین و بیستون درخواست می شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ اداره صمت و یا ۴۵۱۲۷۰۷۵ تماس بگیرند و بازرسان مارا از تخلفات  اگاه سازند و همچنین  برای پیشگیری از کرونا در هنگام‌ خرید نان از ماسک استفاده کرده و  فاصله اجتماعی  را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده فرماندار پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) به تاسیسات هسته‌ای ایران بازگشتند.

اولیانوف در پستی در تلگرام نوشت: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی که به دلیل تنش در منطقه به طور موقت از تاسیسات هسته‌ای ایران خارج شده بودند، برای انجام وظایف خود به ایران بازگشته اند.

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پیش‌تر اعلام کرده بود که بازرسی‌ها در روز سه‌شنبه پس از تعطیلی موقت سایت‌های هسته‌ای ایران در روز یکشنبه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین با تاکید بر اینکه مدرکی درباره ساخت سلاح هسته‌ای در ایران وجود ندارد، گفت که تنش‌های اخیر نیز خللی بر روند فعالیت‌های نظارتی این سازمان از برنامه هسته‌ای ایران ایجاد نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز