Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کشورمان با رئیس انجمن دوستی ایران و ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد فرازمند سفیر کشورمان در ترکیه با اغور اونال رئیس مرکز آرشیو ریاست جمهوری ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
وی در این خصوص در صفحه مجازی خود در توییتر نوشت: آرشیو غنی ترکیه حاوی انبوهی از اسناد تاریخی منجمله اسناد روابط با ایران در دوره عثمانی و جمهوریت است که برای پژوهشگران تاریخ و سیاست خارجی بسیار جذاب است. در گفت‌وگو با دکتر اغور اونال رئیس مرکز آرشیو ترکیه در مورد اجرایی کردن  توافقات با مرکز اسناد ملی کشورمان تبادل نظر کردیم.

سفیر کشورمان همچنین با عثمان نوری گل آچار، عبدالاحد آرواس و عرفان کارتال نمایندگان استان وان و رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران در مجلس نمایندگان ترکیه نیز دیدار و در خصوص توسعه روابط دو جانبه در حوزه پارلمانی مذاکره کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به اسلام آباد، پس از انجام مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان از سوی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، مقامات ارشد دو کشور با یکدیگر نهال به نشانه دوستی دو ملت در خاک کاخ نخست وزیری پاکستان کاشتند.

آیت الله رئیسی صبح امروز برای دیدار دو روزه در صدر هیأتی بلند پایه وارد اسلام آباد شد و قرار است در این سفر مذاکرات دوجانبه خصوصی سران دو کشور و سپس مذاکرات مشترک با حضور اعضای هیأت های همراه برگزار خواهد شد.

یکی از مهمترین بخش های این سفر، امضای ۸ سند همکاری میان بخش های مختلف دولتی و خصوصی ایران و پاکستان خواهد بود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه