Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری ظهر جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: امروزه با حضور کارکنان جوان، مومن و با بصیرت به صورت مقتدرانه و هوشمندانه از مرزهای پاسداری می‌شود و امنیت مطلوبی ایجاد شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی کارنامه درخشانی در تمام حوزه‌ها دارد و همانگونه که به مردم عزیز استان قول داده بودیم، مقابله جدی پلیس با اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفته و اجازه قدرت نمایی را در هیچ جای استان به آنان نخواهیم داد و با پشتوانه دستگاه قضائی، با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اشرافیت اطلاعاتی و شناسایی اراذل و اوباش، این نوید را به مردم عزیز استان خواهیم داد که با حضور شبانه روزی پلیس در سطح جامعه، امنیت و آرامششان خدشه دار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز و ولایتمدار استان می‌خواهیم با همراهی و همکاری خود با پلیس، راه هنجارشکنی را بر اراذل و اوباش و سارقانی که چشم طمع به مالشان دارند ببندند و در سریع‌ترین زمان ممکن و تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰، ناهنجاری‌های اجتماعی را گزارش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در بعد اجتماعی بسیار موفق بوده است و در این راستا توانسته با تمامی اقشار مختلف اجتماعی ارتباط موثر و هدفمندی را ایجاد کند و از ظرفیت آنها در حفظ نظم و امنیت بهره گیری کند.

این مقام ارشد انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امروزه در بدنه ناجا، افراد وارسته، مومن، ولایت مدار و دلاوری در حال تامین نظم و امنیت کشور هستند که برای حفظ آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و برای ادامه راه شهدا جان خود را بر طبق اخلاص گذاشته و از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت به مردم از طرق سخت افزاری و نرم افزاری فروگذار نخواهند کرد.

وی به ماموریت برگزار نشده اربعین حسینی امسال اشاره کرد و گفت: امسال بیماری کرونا افتخار خدمت رسانی به زائران را از پلیس و مردم عزیز استان گرفت، اما در سنوات گذشته نیروهای مقتدر و ولایی ناجا امنیت مطلوبی را در استان فراهم کردند و کنگره بزرگ اربعین که نماد انسجام ملی است بدون کوچک‌ترین حادثه امنیتی در مرزهای استان انجام گرفت.

کد خبر 5054665

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری اراذل و اوباش ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه هفته ناجا مواد مخدر اراذل و اوباش مردم عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی پیش از ظهر سه شنبه در نهمین جلسه قرارگاه تأمین و نظم و امنیت تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ با تبریک سال نو و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی هشت روز گذشته دستگیر شدند و در همین ایام ۱۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

وی افزود: در هشت روز گذشته به پای ۱۱۷ نفر از سارقان سابقه دار پابند الکترونیک نصب شده است.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در هشت روز گذشته ۱۵۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت کشف و به مالباختگان تحویل داده شده است.

کرمی اضافه کرد: در هشت روز گذشته با تلاش مأموران مبارزه با موادمخدر ۲۷۰ کیلوگرم مواد افیونی کشف و همچنین ۴۸۳ معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

وی اضافه کرد: در هشت روز گذشته تصادفات فوتی در غرب استان تهران ۱۷ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 6062783

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند