Web Analytics Made Easy - Statcounter

 لیدا رفعتی، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: در راستای ارتقای سلامت شهروندان و مقابله با بیماری کرونا از ۳ هزار و ۳۷۵ اماکن عمومی در استان همدان طی هفته گذشته بازدید شد.

او با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و دستور العمل های بهداشتی راه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است افزود: ۲ هزار و ۵۸۶ از اماکن عمومی استان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: هم اکنون  ۶۵ درصد واحد های صنفی استان به شیوه نامه های بهداشتی عمل می کنند و فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت می کنند.

او  اضافه کرد: ۵۷ واحد از اماکن عمومی در استان همدان بخاطر عدم رعایت بهداشت پلمب شد.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: از ۵۷ مورد پلمب انجام شده ۱۹ مورد سوپر مارکت،۳۳ نانوایی،۳ رستوران و ۲ مطب ها بودند.

رفعتی افزود: در این بازدید ها آموزش های لازم در خصوص شیوه نامه های بهداشتی به پرسنل داده می شود و با رعایت نکردن نکات بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوه نامه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب

سردار سلمان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب در استان همدان اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق و مهم مردم که جزو قوانین کشور ما نیز است رعایت عفاف و حجاب و حدود الهی در سطح جامعه است.

وی افزود: الحمدالله اکثریت جامعه بانوان ما عفیفه و محجبه هستند و بسیار هم رعایت می‌کنند اما متأسفانه تعداد کمی بی اطلاع هستند و نمی‌دانند پشت پرده بی‌حجاب دشمن برنامه‌ریزی کرده تا کانون خانواده‌ها را نابود و ویران کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای غربی کانون خانواده‌ها و روابط اجتماعی از هم گسیخته شده است، گفت: نیروی انتظامی برحسب وظیفه قانونی در سطح جامعه حضور پیدا کرده و اقدامات لازم خود را در طرح عفاف و حجاب از شنبه ۲۵ فروردین انجام داده است.

سردار امیری خاطرنشان کرد: الحمدالله در این چند روز بانوان همدانی بسیار همراهی کرده‌اند و ما از مجموعه فراجا از همراهی بانوان و خواهران که نهایت همکاری را با ما داشتند تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در این چند روز مشکلی از این بابت در همدان نداشتیم، بیان کرد: اما معدود افراد بسیار کمی در جامعه هستند که ما به آنها تذکر می‌دهیم و اگر نیاز باشد قطعاً اقدامات قانونی را با این افراد خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عنوان کرد: ما در همدان هر کجا تذکر داده‌ایم بانوان ما رعایت کرده‌اند.

سردار امیری با بیان اینکه موضوع حجاب را باید به چند قسمت تقسیم کنیم، گفت: عده‌ای هستند که شاید حجاب را رعایت نکنند که با یک تذکر ما حل می‌شود این‌ها افرادی هستند که از پشت پرده بی حجابی‌ها و حرکات دشمن بی اطلاع هستند.

وی افرود: اما خیلی کم تأکید می‌کنم خیلی کم افرادی هستند که با حرکات دشمن حرکت می‌کنند و دنبال التهاب در جامعه و همسوی اهداف دشمن بوده که به طور قطع این افراد را زیرنظر داریم و برخورد لازم و قاطع را با آنها انجام خواهیم داد.

کد خبر 6080340

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان