Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@16:49:13 GMT

برخی مسئولان مراقب گفتار خود باشند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۵۶۶

برخی مسئولان مراقب گفتار خود باشند

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت چادگان گفت: دشمنان ایران اسلامی به هر بهانه ای می خواهند مانع پیشرفت کشور شوند و از همین رو برخی مسئولان باید مراقبت گفتار خود باشند.

حجت الاسلام حسین اسکندری در خطبه های نماز جمعه این هفته چادگان، گفت: انسان مومن با استفاده از عقل خود در جامعه امروزی بهترین معاش را خواهد داشت و این در صورتی است که مسئولان در جامعه نیز وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انسان اگر از عقل معاش خود استفاده نکند، آن عقل، عقل حیوانی است و انسان مومن برای آخرت خود تلاش می کند تا بتواند به بهترین درجه ایمان برسد.

امام جمعه موقت چادگان ادامه داد: در دین مبین اسلام به اتحاد و همدلی اشاره های فراوانی شده است و باید این امر هر روز بین شیعه و سنی نیز تقویت شود تا نقشه دشمنان در هر صورت خنثی شده و هیچ گونه رخنه و اختلافی رخ ندهد.

به گزارش ایسنا، اسکندری با اشاره به روحیه بسیجی در وجود افراد گفت: اگر انسانی روحیه ای بسیجی داشته باشد می تواند برای آینده کشور و خود مفید باشد و این خود باعث اخلاص بیشتر در کارها می شود.

وی خطاب به مسئولان کشور گفت: گاهی اوقات گفتارهایی از برخی مسئولان منتشر می شود که هیچ گونه سندیت مذهبی ندارد و این مسئولان باید مراقب گفتار خود باشند.

امام جمعه موقت چادگان با اشاره به پیش رو بودن شهادت امام حسن عسگری (ع) در هفته آتی گفت: با رعایت مسائل بهداشتی باید مراسمی در خور آن امام بزرگوار در شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه ۳۱  فروردین ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه؛  حجت الاسلام فیاضی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند