Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@19:53:33 GMT

تست کرونای 5 بازیکن شهر خودرو مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۶۲۰

5 بازیکن تیم شهر خودرو به ویروس کرونا مبتلا شدند

پس از انجام تست PCR در اولین جلسه تمرینی شهرخودرو در مشهد، تست کرونای 5 بازیکن این تیم مثبت اعلام و ابتلای آن ها به کووید19 تایید شد.

 به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، علی اعظم معادی پزشک تیم شهرخودرو با اعلام این خبر گفت:

متاسفانه در حالی که فاصله زیادی تا شروع لیگ‌برتر نداریم، علیرغم سخت‌گیری و رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی، پنج بازیکن ما همچون علی نعمتی، امید منصوری، میلاد فراهانی، علی طاهران و امیرحسین نعمتی دچار بیماری کرونا شده‌اند و بلافاصله به قرنطینه رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اقدامات پزشکی مورد نیاز برای بهبود کامل بازیکنان مبتلا خبر داد و گفت:

تمامی داروهای تقویتی و مورد نیاز این بازیکنان را به قرنطینه آنان ارسال کرده‌ایم تا انشاالله با سلامتی کامل به جمع تیم بازگردند.

گفتنی است پیش از این نیز علی سامره و محمد نوازی، مربیان شهرخودرو که تست کرونا آنها در واپسین روز اردوی تهران مثبت اعلام شده بود در حال گذراندن دوران قرنطینه خود هستند و هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند.

 

همچنین بخوانید:

تمرینات شهرخودرویی ها از سر گرفته شد / شاگردان رحمتی تست کرونا دادند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در کنفرانس خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: می‌دانستیم بازی پر استرس و پرتنشی داریم و با استرسی که در تک تک بچه‌ها  و هواداران و حتی رسانه بود بازی را شروع کردیم. بازی طوری نبود که بخواهیم ببازیم و برای بردن بازی می‌کردیم.

ویدئو: 330466

او ادامه داد: در دیداری که می‌توانستیم یک امتیاز داشته باشیم، باختیم. تمام تمرکزمان را برای آینده گذاشتیم و شرایط خراب‌تر شده. باید با تمام وجود و انرژی مثبت‌ها به سمت بازی های آینده برویم و به هواداران و مردم خوزستان قول می‌دهم که مردم در پایان فصل اینگونه ناراحت نباشند.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: شرایط سخت است و باید همه به هم کمک کنیم. اینکه بخواهیم ناسزا بگوییم، چیزی را عوض نمی‌کند. به هم کمک کنیم تا پایان فصل فولاد را در لیگ داشته باشیم.

عبدالله ویسی با اشاره به گذشته این تیم توضیح داد: ما فقط به یک برد نیاز داریم و اگر تیم قبل از من هم نتیجه می‌گرفت که نیاز به تغییر نبود. کاروانی است که در این مسیر می‌رود و وقتی شرایط بد باشد، یک چیز را جابه‌جا می‌شود و این در فوتبال ایران عوض کردن سرمربی است. الان همه چیز به عهده من است و یک کالبدشکافی می‌خواهد. ما می‌خواستیم امروز و فردا را استراحت کنیم اما ادامه می‌دهیم تا به شرایط برگردیم. ما ببریم همه چیز برمی‌گردد و انرژی مثبت آن با من است.

دیگر خبرها

  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد