Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های انتخابی درون اردویی اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی صربستان روز گذشته در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

فدراسیون کشتی پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خبرنگاران برای پوشش خبری این پیکارها نمی‌توانند در خانه کشتی حضور پیدا کنند و علاقمندان می‌توانند مسابقات را از طریق صفحه اینستاگرام فدراسیون دنبال کنند که با شروع مسابقات خبری از پخش رقابت‌ها از صفحه اینستاگرام نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر امروز - جمعه - درباره این موضوع اظهار داشت: سه مرتبه به غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی آزاد صحبت کردم که مسابقات پخش شود که به درخواست مستقیم محمدی مسابقات پخش نشد و من هم موافقت کردم.

وی افزود: به طور قطع مرحله بعدی انتخابی تیم ملی را پخش خواهیم کرد. درباره استدلال محمدی برای عدم پخش نیز باید این موضوع را از خودش بپرسید. من توجیه نشدم، اما به صحبت سرمربی تیم ملی احترام گذاشتم. به‌هرحال قطعاً مسابقات بعدی که بین ۱۰ تا ۱۵ آبان خواهد بود، پخش می‌شود.

رییس فدراسیون کشتی گفت:من می‌خواستم حتی هماهنگ کنم که مسابقه انتخابی از شبکه سه پخش شود. از کارشناسان و کسانی که می‌خواهند این موضوع را قضاوت کنند، می‌خواهم که نظر دو طرف را بپرسند و خوب تحلیل کنند.

برچسب‌ها غلامرضا محمدی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا محمدی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر غلامرضا محمدی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش

 به گزارش "ورزش سه" عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • حضور تیم های خارجی در مسابقات کوراش اسفراین
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!