Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام  رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون نودژ در شهرستان منوجان گفت: پایان تحریم ده ساله تسلیحاتی یک پیروزی دیگر برای ایران اسلامی و شکست تاریخی برای آمریکا و سایر دشمنان ما بود چرا که در واقع پایان تحریم تسلیحاتی نتیجه و ثمره گفتمان مقاومت و عقلانیت انقلابی مجاهدت و تلاش انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نکته اصلی در این زمینه مراقبت مسئولان است که در دام فتنه‌ها و شیطنت‌های اروپایی‌ها نیفتند و راه اصلی آن در مرحله اول اعتماد نکردن به اروپا و در مرحله دوم تداوم قاطعانه و بدون تاخیر کاهش تعهدات هسته‌ای و آمادگی برای مقابله با هرگونه شیطنت دشمنان است.

حجت الاسلام احمدی نیک بیان داشت: مطلب دیگر که این روز‌ها و در این شرایط حساس کشور به خصوص از نظر اقتصادی و معیشتی مورد توقع و خواسته بیشتر مردم است توجه و ورود جدی مجلس شورای اسلامی به مسائل اساسی کشور و پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای است که سود و نتیجه‌ای برای کشور و مردم نخواهد داشت.

خطیب جمعه نودژ گفت: امروز مجلس نباید سکوت کند البته با تدبیر، طرح و برنامه اساسی مسئولان را وادار به کار کردن و حل مشکلات مردم کنند و این هم میسر نمی‌شود جز با پرداختن به اولویت‌هایی که امروز مربوط به معیشت و اقتصاد مردم است.

احمدی نیک اضافه کرد: سامان دادن به وضعیت گرانی‌های افسارگسیخته، بازار ارز، سکه، طلا، خودرو، مسکن وتوجه به اشتغال و حفظ ارزش پول ملی که باید طرح اساسی بدهند آزمون بزرگی را مجلس در حال گذراندن است باید مراقب باشند سربلند بیرون بیایند.

او افزود:مطلب دیگری که این روز‌ها اخیرا در داخل نقل محافل و مورد بحث بود مسئله تحریف تاریخ ائمه اطهار علیهم السلام بود باید ببینیم پشت پرده این تحریف‌ها چیست؟

خطیب جمعه آسمینون نودژ گفت: یکی از راهبرد‌های اصلی متولیان تحریف در این شرایط خاص اولا پرت کردن حواس از مسائل اصلی و کشاندن حواس به مسائل فرعی و حاشیه‌ای است ثانیا فرار از زیر بار مسئولیت و پاسخگویی است.

خطیب نماز جمعه آسمینون (نودژ) با عرض تسلیت پیشاپیش فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری (ع) بیان داشت:دوران نورانی امامت امام حسن عسکری علیه السلام با اینکه کوتاه‌ترین دوران امامت ائمه (ع) بود یک ویژگی منحصر به فرد داشت و آن هم انتقال عصر حضور به اصل غیبت بود از این رو می‌توان گفت اصلی‌ترین راهبرد و استراتژی دوران ۶ ساله امامت آن حضرت برنامه ریزی دقیق در خصوص استقرار و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود.

امام جمعه آسمینون (نودژ) با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) وظایف منتظران در عصر غیبت نسبت به امام زمان(عج) را معرفت و شناخت نسبت به حضرت، ولی عصر (عج)، تمسک به ریسمان ولایت اهل بیت علیهم السلام، انتظارفرج، تهذیب نفس و خودسازی و اصلاح فردی و اصلاح اجتماعی و تربیت نسل منتظر برشمرد.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه تحریم تسلیحاتی جمعه آسمینون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه اشنویه با اشاره به دفاع ایران در مقابل اسرائیل گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت.

ماموستا عباس رسولی با اشاره به دفاع ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمامی ملت ایران پس از حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب، کودک‌کش و نجس اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن چندین مستشار ایرانی، منتظر انتقام شدید علیه این رژیم بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانست خواسته مردم و طلب آنان را برای انتقام‌گیری به صورت عملی انجام دهد.

امام جمعه اشنویه با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و با ابراز خرسندی از انجام خواسته و طلب مردم ایران گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت و آرامش نخواهند داشت تا زمانی که امنیت مردم ایران را نشانه بگیرند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید باید این انتقام‌ها تداوم داشته باشد و به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود