Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:21:41 GMT

هزینه واکسن آنفولانزا چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۶۸۱

هزینه واکسن آنفولانزا چقدر است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سخنگوی سازمان غذا‌ و دارو به بیان توضیحاتی در خصوص قیمت و نحوه توزیع محموله‌های بعدی واکسن آنفولانزا پرداخت.

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا‌ و دارو درباره وضعیت توزیع واکسن آنفولانزا بین کادر درمان در کشور گفت: این واکسن بین همه افراد واجد شرایط در بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی توزیع شده و مورد استفاده قرار گرفته است و نظام پزشکی نیز این واکسن‌ها را در مطب‌ها توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با شاره به توزیع واکسن آنفلوآنزا طی روزهای آتی گفت: محموله اول که شامل بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دوز واکسن آنفولانزا بود، پخش شده است و محموله بعدی در حال توزیع است و به تدریج و ظرف روز‌های آینده محموله‌های بعدی برای توزیع در شبکه داروخانه‌ای کشور وارد خواهد شد.

جهانپور، در پاسخ به این سوال که تا کنون کدام گروه از افراد واجد شرایط واکسینه شده اند، افزود: تقریبا همه افراد واجد شرایط از کارکنان بخش درمان واکسینه شده‌اند و برای سایر گروه‌های در معرض خطر نظیر، افراد بالای ۶۵ سال و بیماران صعب العلاج هم الویت بندی صورت گرفته و آن‌ها می‌توانند طی روز‌های آتی و بعد از توزیع در داروخانه و اعلام رسمی، این واکسن را از شبکه داروخانه‌ای تهیه و استفاده کنند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در خصوص هزینه واکسن آنفولانزا با بیان اینکه تنها سری اول این واکسن برای گروه‌های الویت دار رایگان بود و سایر افراد باید هزینه آن را بپردازد، توضیح داد: هزینه واکسن‌هایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند ۴۲ هزار تومان است و محموله‌های بعدی که با ارز نیمایی وارد می‌شوند، هزینه بالاتری دارند.

پربیننده ترین برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۷/۳۰) مثبت شدن تست کرونای بازیگر زن ایرانی +عکس مرگ ۹نفر در کره جنوبی پس از تزریق واکسن آنفلوانزا نیم صفحه اول روزنامه‌های امروز +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان سازمان غذا و دارو واکسن آنفلوآنزا داروخانه واکسن واکسن آنفلوانزا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت واکسن آنفولانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ احمد حاج پروانه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مظنون شدند و این خودرو را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق  در این کامیونت   خبر داد و گفت ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به اداره کل تعزیرات حکومتی ادامه داد خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد