Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تمرین صبح جمعه تیم فوتبال استقلال در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پس از صحبت‌های محمود فکری برگزار شد. بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن، به پاسکاری در فضایی کوچک به صورت تک ضرب و در ادامه دو ضرب مشغول شدند.

در ادامه مرور یک تاکتیک دفاعی و تهاجمی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. دروازه‌بانان استقلال تمرینات ویژه‌ای را امروز پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فوتبال درون تیمی در زمین کوچک در دستور کار بازیکنان قرار گرفته است.

در این تمرین بازیکنانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند غایب بودند و سایر نفرات در این تمرین حضور پیدا کردند. تیم فوتبال استقلال فردا (شنبه) ساعت ۱۵ و در مصافی تدارکاتی برابر تیم هوادار به میدان می‌رود. این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بدون حضور اهالی رسانه و هواداران پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

برچسب‌ها محمود فکری استقلال ورزشگاه آزادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری استقلال ورزشگاه آزادی محمود فکری استقلال ورزشگاه آزادی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان

تمرین امروز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی برگزار شد و دو بازیکن مصدوم این تیم زیر نظر پزشکان به تمرین پرداختند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از کسب ششمین پیروزی متوالی خانگی امروز ظهر شنبه ۲۵ فروردین در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.
بازیکنان اصلی دیدار برابر ملوان زیر نظر بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان ۶۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. پاسکاری ترکیبی، حمله به دروازه در قالب گروه‌های دونفره و مینی‌فوتبال بخش‌هایی بود که این گروه از بازیکنان انجام دادند.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • تعطیلی تمرین استقلال به دستور جواد نکونام
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال (عکس)
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی