Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۲۱۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۴۶ هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی گفت: ۴۹۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون چهار میلیون و ۶۵۸ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در توضیح استان‌های در شرایط قرمز گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پرسپولیس کرونا در ایران آمار کرونا سخنگوی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد

وزیر بهداشت گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۲۷۰۰ مرکز به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمب و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد معلوم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام عین اللهی در سفر به قم ضمن بازدید از پایگاه اورژانس موقت عوارضی قم تهران با حضور در بیمارستان 700 تختخوابی شهید بهشتی قم، اظهار داشت: با وجود کاهش 6 درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز 26 هزار نفر در اورژانس کشور به صورت 24 ساعته در حال خدمت هستند.

وی با بیان اینکه از 25 اسفندماه تاکنون در سطح کشور 182 هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته است، گفت: 607 هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و 58 هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده که 77 هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

وزیر بهداشت گفت: 2 میلیون و 700 هزار بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 2 میلیون و 200 هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند، 850 بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

عین اللهی با اشاره به اینکه 470 هزار نفر در کشور بستری شدند و 116 هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است که از این میزان 35 هزار جراحی اورژانسی بوده است، عنوان کرد: در حوزه بازرسی‌ها 870 هزار بازرسی بهداشتی انجام شده است که از این میزان 2 هزار و 700 مرکز به دلیل عدم رعایت بهداشت توسط عوامل قضایی پلمب شده است.

وی تصریح کرد: در این باره بیش از 90 هزار اخطار کتبی داده شده و 855 هزار کیلوگرم مواد فاسد معلوم شده است.

عین اللهی با بیان اینکه 3 هزار و 345 پایگاه اورژانس، 5 هزار و 700 آمبولانس و 64 اتوبوس آمبولانس در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: 2 هواپیمای اورژانس، 52 بالگرد اورژانس، 270 موتور اورژانس و 5 شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در استان قم تا به امروز 3 هزار و 600 مصدوم جاده‌ای و شهری توسط اورژانس منتقل شدند، گفت: این آمار نسبت به سال گذشته و با توجه به تردد‌های کمتر 10 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به تعداد مراجعین به بیمارستان‌های قم در این ایام افزود: بیش از 9 هزار و 600 بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 3 هزار و 800 نفر بستری شدند.

عین اللهی گفت: در 5 هزار و 500 بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده که 7 تن مواد غذایی فاسد در قم معدوم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت وزارت بهداشت درباره فوت دکتر پرستو بخشی شکست!
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در ایام نوروز
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید