Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان ملل متحد اعلام کرد طرف‌های درگیر در لیبی بر سر آتش‌بس دائم به توافق رسیدند.

پیش از این «استفانی ویلیامز»، نماینده موقت دبیرکل سازمان ملل متحد در امور لیبی، از دستیابی طرفین درگیر در لیبی به توافق‌هایی اولیه برای حل بحران در این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در مذاکرات اخیر برگزار شده در ژنو توافق‌های جدیدی میان هیئت‌های نظامی دولت وفاق ملی بر گرفته از توافق الصخیرات و ارتش ملی به فرماندهی خلیفه حفتر حاصل شده است که از جمله آن می‌توان به بازگشایی جاده‌ها و خطوط هوایی داخل کشور و همچنین ایجاد راه حل‌هایی در مسئله بازداشت‌شدگان اشاره کرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات لیبی اخبار آفریقا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی از توافق حاصل شده در 19 آوریل 2024 توسط کمیسیون مرز آذربایجان - ارمنستان در مورد بازگشت چهار روستای آذربایجانی (بغانیس آیریم، آشاغی اسکیپارا، هیریملی و کیزیل‌خاجیلی) که 30 سال تحت اشغال ارمنستان بود، استقبال کرد.
 
این سازمان تاکید کرد که پیشرفت مثبت حاصل از مذاکرات مستقیم، گام مهمی در جهت امضای توافقنامه صلح نهایی است.
 
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی همچنین گفت از این گام مهم در راستای امضای یک توافقنامه صلح پایدار همانطور که در قطعنامه‌های مربوطه سازمان همکاری اسلامی تصریح شده، حمایت می‌کند.
 
گفتنی است 20 آوریل هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان، معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.
 
در این نشست 4 روستای آذربایجان تحت اشغال ارمنستان به این کشور بازگردانده شد.
 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان یزد به خودروهای درگیر در فرونشست زمین
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان