Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کرونا در کشور وضعیت خوبی ندارد، ولی با چهار یا پنج روز هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به خاطر آماده نبودن یکی، دو تیم لیگ را به تعوییق انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*کرونا در کشور وضعیت خوبی ندارد، ولی با چهار یا پنج روز هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

*تیم ملی بازی دوستانه گذاشته است با بوسنی و این شاهکار برنامه‌ریزی است که لیگ به تعویق افتاده است.

*ما طبق برنامه از پیش تعیین شده تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کردیم و آماده شروع مسابقات هستیم، اما این تعویق به سود تیم‌هایی می‌شود که دیر کارشان را شروع کردند.

*واقعا ناراحت هستیم و گله‌مند هستیم. نه فولاد بلکه بیشتر تیم‌ها ضربه می‌خورند.

*شرایط نابرابر است، ولی تصمیم‌ها گرفته شده است.

*آن تیم‌ها می‌دانستند که بازی‌ها به تعویق می‌افتد و برای همین با خیال راحت کارشان را شروع کردند.

*ما خداراشکر شرایط‌مان خوب است، ولی کرونا نیاز به رعایت بهداشت دارد. ما سال گذشته ضربه خوردیم از این وضع، ولی تا الان شرایط خوب بوده است.

*در فوتبال ایران باید آمادگی همه اتفاقات را داشته باشید.

*برای من و تمام فوتبالی‌ها سلامتی مردم و بازیکنان مهم‌تر از همه چیز است.

*کرونا از بین برود خیلی خوب است، ولی با پنج روز چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

*جنگ نابرابر از همین حالا شروع شده است.

*هیچ موقع من در فوتبال نه در مورد بالا صحبت کردم و نه درباره پایین. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هر اتفاقی افتاد خداراشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: آذری: مشکل از فدراسیون فوتبال است که کلاس‌های پرو لایسنس برگزار نکرده است/ فولاد و نکونام مشکلی ندارند

انتهای پیام/

برچسب ها: جواد نکونام فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • سقوط فولاد بعد از نکونام