Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: امروز عزت ما بسیار بیشتر از عزت و بزرگی قبل از انقلاب است که برای ادامه این مسیر به جای اینکه مشکلات کشور را در خارج از مرز ها جستجو کنیم باید به ظرفیت موجود در کشور بیشتر توجه شود.

وی افزود: با رهبری و مدیریت امام( ره) در زمان انقلاب و دفاع از عزت مسلمانان و استقلال ایران، امروزه عزت و توان ما در دنیا با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه ایلام با انتقاد از تراکم فروشی و ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر ایلام، یادآور شد: اعضای کمسیون ماده ۱۰۰ به قانون بیشتر عمل کنند و از ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق مختلف شهر جلوگیری کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: بعضا دیده می شود در مکان هایی از شهر که ظرفیت آن بسیار کم است آپارتمان های بلند مرتبه ساخته می‌شود که برای جلوگیری از این ساخت و سازها باید مسوولان جهاد گونه عمل کنند.

وی تاکید کرد: برای گذر و تغییر وضعیت موجود و جلوگیری از تخلفات و ساخت های سازهای غیر مجاز نیازمند ایجاد حرکت جهادی و عمل به قانون هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه خداوند برای افراد صبور درجات ارزشمندی در نظر گرفته است، گفت: حضرت علی(ع) در خطبه های نهج البلاغه در خصوص درجات صبر می فرماید که برای افراد صبور در برابر مصیبت، صبر در برابر فرامین خداوند و صبر در برابر معصیت و دوری گناه درجاتی از از فاصله آسمان تا زمین در نظر گرفته است.

وی به تشریح صفات افراد با تقوا پرداخت و افزود: از مهم ترین ویژگی های افراد با تقوا صبر، استقامت و پرهیزکاری است که خداوند برای این افراد آسایش ابدی را نیز فراهم می کند.

خطیب جمعه شهر ایلام تاکید کرد: وظیفه و تکلیف ما در این دنیا  صداقت، تلاش جهت خودسازی و اصلاح افراد از باب امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ضمن تشکر از نمازگزاران به خاطر رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی در صفوف اقامه نماز، از مردم استان خواست: دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را همچون گذشته رعایت کنند. 

به گزارش ایرنا، بر اساس اطاعیه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان ایلام این هفته نماز جماعت در همه شهرستان های استان غیر از دو شهرستان ایوان و دره شهر به علت قرار گرفتن در فهرست شهرستان های بحرانی کرونا اقامه شد.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار ایلام ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار اخبار کنکور جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه با اعلام این خبر با بیان اینکه، پنج شرکت دانش‌بنیان با تشکیل یک کنسرسیوم در کنار جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، وزارت کشور و شهرداری تهران این قطار ملی را طراحی کرده‌اند، افزود: این قطار ملی هفته گذشته همه آزمون‌های کیفی و استاندارهای ایرانی و اروپایی خود را با موفقیت گذراند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور تأکید کرد: قطار ملی ایرانی اکنون آماده ورود به ایستگاه‌های مترو برای خدمات‌رسانی به شهروندان است.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه اکنون ۸۵ درصد تولید قطار ملی تولید داخلی است، افزود: این قطار ظرف یکی دو هفته آینده به‌صورت رسمی وارد خطوط حمل‌ونقل مترو خواهد شد.

وی با بیان اینکه این قطار طی هفته‌های آتی وارد چرخه خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، اظهار امیدواری کرد که با تولید انبوه این قطار، درصد داخلی سازی آن به ۹۲ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود