Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:22:00 GMT

پنج بازیکن تیم شهرخودرو کرونا گرفتند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۹۴۸

پنج بازیکن تیم شهرخودرو کرونا گرفتند

بر اساس اعلام باشگاه شهرخودرو، پس از انجام تست PCR در اولین جلسه تمرینی اعضای تیم شهرخودرو در مشهد، ابتلای پنج بازیکن این تیم به ویروس کرونا مثبت اعلام شد.

پزشک تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در حالی که فاصله زیاد تا شروع لیگ‌ برتر نداریم، به رغم سخت‌گیری و رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی، علی نعمتی، امید منصوری، میلاد فراهانی، علی طاهران و امیرحسین نعمتی دچار بیماری کووید ۱۹ شده‌ و به قرنطینه رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اعظم معادی از اقدامات پزشکی مورد نیاز برای بهبود کامل بازیکنان مبتلا خبر داد و افزود: تمامی داروهای تقویتی و مورد نیاز این بازیکنان را به قرنطینه آنان ارسال کرده‌ایم تا سلامتی کامل به جمع اعضای تیم بازگردد.
علی سامره و محمد نوازی، مربیان تیم شهرخودرو نیز که نتیجه آزمایش کرونای آنها طی هفته گذشته و در اردوی تهران مثبت اعلام شده بود در حال گذراندن دوران قرنطینه خود هستند و هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند.

این در حالی است که به تازگی این تیم از اردوی آماده سازی خود از تهران بازگشته و اولین گروه از بازیکنان جدید شهرخودرو نیز دیروز به همراه حسین بادامکی سرپرست این تیم در هیات فوتبال استان خراسان رضوی حضور یافته و قراردادهای خود را با این تیم به طور رسمی ثبت کردند.
صادق صادقی، آزاد جعفرزاده، رضا یزدان‌دوست، دانیال محمودی، معراج پورتقی، محمدعرفان معصومی و بابک سلامت بازیکنانی هستند که قراردادهای خود را با باشگاه شهرخودرو خراسان به امضا رساندند.

بر این اساس تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در هفته اول این رقابتها میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.

با اعلام سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال از ۱۰ به ۱۶ آبان تغییر کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد محمد نوازی شهر خودرو مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد محمد نوازی شهر خودرو مشهد ویروس کرونا مشهد محمد نوازی شهر خودرو مشهد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!

به گزارش "ورزش سه"، او تنها 16 سال سن دارد، اما لامینه یامال به معنای دقیق کلمه همین حالا هم دنیای فوتبال را زیر پای خود گذاشته است.

وینگر بارسا در کنار اینکه تعداد زیادی رکورد شکسته و به دلیل استعداد غیرعادی و استثنایی خود پیشنهادهای میلیونی دریافت کرده که بارسا آن‌ها را رد کرده است، همچنین توانسته سانتیاگو برنابئو را نیز فتح کند؛ تسلیم او شوید!

شاهزاده مادرید سه‌شنبه گذشته به دلیل کیفیت و ویژگی‌هایش در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل برزیل، مورد توجه بود. استعداد یامال حتی از بهترین و قابل باورترین پیش‌بینی‌ها هم فراتر می‌رود. مربیان بارسلونا امید زیادی به این مهاجم جوان داشتند، اما هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌توانستند چنین موفقیتی سریع و خیره کننده‌ای را پیش‌بینی کنند.

بازیکن جوانی که بارسا قرارداد او را تا سال 2026 تمدید کرد، اولین بازی خود را سال گذشته در برابر رئال بتیس در هفته سی و دوم انجام داد، او تنها 7 دقیقه بازی کرد و این تنها بازی او بود.

تا این فصل از راه رسید و او خود را در تیم اصلی ژاوی هرناندز تثبیت کرد تا از سوی لوئیس دلافوئنته به تیم ملی اسپانیا دعوت شد: او اولین بازی ملی خود را در سپتامبر انجام داد، زمانی که 16 سال و یک ماه و 26 روز داشت.

او در این ماه‌ها به موفقیت‌هایی دست یافته است: او جوان‌ترین بازیکن بارسا است که همچنین جوان‌ترین گلزن تمام دوران لالیگا؛  جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ جوان‌ترین بازیکن و گلزن تیم ملی اسپانیاست.

یامال پایانی به یاد ماندنی در سال 2023 داشت که پس از آن سال 2024 به همان اندازه برای تو تحسین برانگیز بود. امسال، یامال در بارسای ژاوی، حامی بزرگ او، نقشی کلیدی دارد.

در طول فصل، این بازیکن جوان که 6 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است، در 39 بازی شرکت کرده است. او از ژانویه به بعد بود در 5 بازی متوالی به میدان رفت. در مجموع او 20 بازی را با حضور ترکیب اصلی آغاز کرده است. علاوه بر این، در مارس امسال، گل او به مایورکا به عنوان بهترین گل لالیگا انتخاب شد.

ال‌کلاسیکو

یامال نه تنها رکوردهای فوتبال را شکسته، بلکه با دریبل زدن، سرعت، شوت‌زنی، جسارت خود، تمام دنیای فوتبال را حیرت زده کرده است. و رقبا. سه‌شنبه گذشته در بازی دوستانه اسپانیا و برزیل، این وینگر سانتیاگو برنابئو را تحت تاثیر قرار داد. وقتی او تعویض شد، هواداران با ایستادن و تشویق او از او خداحافظی کردند.

این اتفاقی معمولی نیست، کمتر پیش آمده که بازیکن بارسلونا باشید و در برنابئو تشویق شوید. لوئیس د لا فوئنته، سرمربی اسپانیایی، بعد از بازی گفت: "عملکرد او درخشان بوده است."

یامال که 89 دقیقه بازی کرد، در هر 3 گل مقابل برزیل نقش داشت، 3 شوت زد، 4 خطا گرفت، 24 پاس درست داشته و تنها 4 پاس او به مقصد نرسید. قبل از یامال، دیگر بازیکنان بارسلونا که مورد تشویق برنابئو قرار گرفتند، اینیستا، ژاوی هرناندز، لیونل مسی، رونالدینیو بودند. همه این نام‌ها ستارگانی در حد کلاس جهانی بودند که حالا وینگر جوان در میان آن‌ها قرار دارد و حتی با برخی از آن‌ها مقایسه شده است.

باید دید چطور از او استقبال می‌شود و مهم‌تر از همه، طرفداران مادرید چگونه در دیدار بعدی از او خداحافظی می‌کنند: روز 21 آوریل ال‌کلاسیکو برگزار می‌‌شود.

منبع: مارکا

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • لزوم اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای برای جابجایی دام