Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال "رعد و برق" بهروز افخمی این روزها در گرگان و آق‌قلا به فیلمبرداری‌اش ادامه می‌دهد تا خودش را به رمضانِ تلویزیون برساند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزهابا سابقه‌ها آرام آرام به تلویزیون برمی‌گردند. از علیرضا افخمی که قرار است سریال رمضانی ماورایی برای تلویزیون بسازد که پیش از این خبر آن را در گفت‌وگو با خود این کارگردان منتشر کردیم، ابوالقاسم طالبی بعد از مدتی فاصله‌گرفتن از تلویزیون و ساخت چند اثر سینمایی،  این روزها فیلمبرداری سریال "طلاق" را پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داود میرباقری 10 سال پس از "مختارنامه"، یکی از مهمترین پروژه‌هایش، سریال "سلمان فارسی" را در شهرک سینمایی نور فیلمبرداری می‌کند. او قصد دارد در این سریال سه دوره از زندگی سلمان فارسی را به تصویر بکشد. در این میان بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، اواخر سال گذشته همراه با توقفِ کرونایی، ساخت سریالی درباره حادثه سیل 1398 را آغاز کرد و مجموعه "رعد و برق" را در مناطق سیل‌زده جلوی دوربین برد. 

"رعد و برق" تلویزیون بعد از توقف به دلیل شرایط کرونایی کشور، تصویربرداری را در روستای ییلاقی درازنو بر فراز ابرهای استان گلستان راه انداخته است. یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران برای بازدید از آنها به خطه شمالی کشور سفر می‌کنند.

داود هاشمی تهیه‌کننده و بهروز افخمی کارگردان این مجموعه تلویزیونی از پیچیدگی‌های فنی و اجرایی و به خصوص پررنگ بودن جلوه‌های ویژه در این سریال خبر داده‌اند. "رعد و برق" قرار است گوشه‌ای از زحمات و تلاشگران حادثه سیل و اتفاقاتی که افتاده را نشان دهد. 

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  نشان می‌دهد "رعد و برق" این روزها از مرز 60 درصد فیلمبرداری گذشته و در تلاش است خودش را به آنتن ماه رمضان 1400 برساند. کار 25 قسمتی که به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی بهروز افخمی این روزها فیلمبرداری می‌شود. فیلمبرداری سریال با توجه به مشکلات و سختی‌های کرونایی تا اواسط ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

"رعد و برق" سریال پُربازیگری است که تمام مناطق سیل‌زده از سال گذشته در آن دیده می‌شود. شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوى، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی بازیگرانی‌اند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند. 

احمدجو: محمود فلاح دوست داشت در سریال "سلمان" باشد/ ماجرای سکته‌های تهیه‌کننده "مختارنامه"مشروح لایو تسنیم با سوگل طهماسبی| سؤال مردم از خانم بازیگر درباره سریال "گاندو2"/ وقتی با "نجلا" وارد آبادان شدیم احساس غرور کردم + فیلمحمیدرضا آذرنگ وارد "نون.خ3" شد/ قومیتی جدید در سریالِ سعید آقاخانیکدام سریال‌ها جایِ "ایل‌دا" و "نجلا" را می‌گیرند/ چه زمانی پایِ "خانه امن" به تلویزیون باز می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شبکه پنج سیما رسانه ملی سریال ماه مبارک رمضان شبکه پنج سیما رسانه ملی سریال بهروز افخمی رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رپ خواندن حمید صفت در سریال «اژد‌های هفت سر»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رپ خواندن حمید صفت در سریال «اژد‌های هفت سر»
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»