Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:31:12 GMT

آذربایجان‌غربی هفته کم‌بارشی را پیش‌رو دارد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۹۹۸

آذربایجان‌غربی هفته کم‌بارشی را پیش‌رو دارد

یاسر اشتاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته‌ای که گذشت بارشی برای استان ثبت نشد که انتظار می‌رود با آغاز آبان‌ماه بارش‌های سراسری آغاز شود.

وی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: تکاب با صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و میاندوآب با ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر آذربایجان غربی در این مدت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: به علت جو پایدار استان در هفته پیش‌رو به جز غبار صبحگاهی در اوایل هفته و باد ملایم عصرگاهی پدیده‌ای پیش‌بینی نمی‌شود.

اشتاد اضافه کرد: در هفته جاری جو استان پایدار بود و افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دما در استان و وزش باد ملایم عصرگاهی پدیده ثبت شده بود.

آذربایجان‌غربی دارای میانگین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر بارندگی است که سردشت با هزار میلی‌ متر پرباران‌ترین منطقه استان به شمار می‌رود.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است که بارش‌ها از آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه می‌یابد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دو برابری سطح زیرکشت دانه روغنی کلزا در استان گفت: برنامه ابلاغی امسال کشت پنج هکتار از اراضی دانه روغنی کلزا بود که چهار هزار و ۳۵٠ هکتار از مزارع به کشت این دانه روغنی اختصاص یافته است.

خسرو شهبازی، با بیان اینکه در سال گذشته کشت کلزا در دو هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان انجام شده بود، افزود: این آمار نشان می دهد که سطح زیر کشت این دانه روغنی در مقایسه با پارسال در استان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

شهبازی، با بیان اینکه برداشت دانه روغنی کلزا از اواخر خرداد آغاز شده و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت،اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن کلزا از اراضی سطح زیر کشت در استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد