Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گونار سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار منچستریونایتد و چلسی حاضر شد.

منچستریونایتد و چلسی شنبه در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از Manchester Evening News، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجع به بازی با چلسی و شرایط فعلی تیم:

بازی بسیار مهمی است. بازیکنان وقتی شکست می خورند، برای کسب پیروزی در بازی ها بعد مصمم تر می شوند. مقابل نیوکاسل تمرکز تیم را دیدم و سپس هم پیروزی برابر پاری سن ژرمن، اعتماد و باور بیشتری به ما داد. دو عملکرد و نتیجه خوب داشتیم اما اکنون باید به بازی بعد فکر کنیم و روی آن تمرکز کنیم. شرایط چلسی نیز شبیه خیلی از تیم های دیگر است و در برخی بازی ها عملکرد خوبی داشتند و در برخی نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند. فوتبال همین است و باید الان شرایط خوبی پیدا کنیم و آماده شویم. می دانیم که بازی برابر چلسی سخت خواهد بود. سال پیش 4، 5 بازی با آن ها داشتیم و هر دو تیم به خوبی یکدیگر را می شناسند.

شانس حضور دونی فن ده بیک در این بازی:

دونی به اندازه کافی آماده است اما برای پست های مختلف رقابت داریم و همین موضوع به فن ده بیک زمان می دهد تا بیشتر در تیم جا بیافتد و با هم تیمی هایش خو بگیرد. او فوتبالیست سطح بالایی است و شخصیت بسیار خوبی هم دارد. فن ده بیک فردی فروتن است و سخت تمرین و تلاش می کند و البته که مشتاق حضور در بازی های بیشتری است. شما او را در طول این فصل خواهید دید و این فصل، فصل بسیار طولانی ای خواهد بود.

راجع به میسون گرینوود:

ما سنت خوبی در این زمینه داریم که بازیکنان جوان را به باشگاه بیاوریم و با آن ها کار کنیم. میسون نیز از این برنامه وارد باشگاه شده و عملکرد فوق العاده ای نیز از خود به جا گذاشته است. کار با گرینوود هیجان انگیز است. شما وقتی بازی می کنید، برای خودتان یک هدف مشخص می کنید و من اصلا از این بابت برای میسون نگران نیستم. او آمد و عملکرد خوبی از خود نشان داد. سال گذشته مقابل تاتنهام اولین بازی ای بود که از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و آنجا هم عالی کار کرد.

نمی توانم حرف هایی که درباره گرینوود زده می شود را باور کنم

سولسشر ادامه داد:

اشتباهی از گرینوود در تیم ملی انگلیس سر زد و ناگهان رسانه های انگلیسی مقابل او قرار گرفتند. میسون هیچوقت در تمرینات دیر نکرده است. دیده ام که برخی از بازیکنان سابق منچستریونایتد درباره او صحبت می کنند و نمی دانند دارند از چه چیزی می گویند. نمی دانم این داستان ها از کجا شروع شده است. میسون خانواده خوبی در کنار خود دارد و به خوبی نیز تمرین می کند. نمی توانم حرف هایی که درباره او زده می شود و می گویند حرفه ای نیست را باور کنم. این موضوعی است که باید با آن کنار بیاییم.

پیروزی در 10 بازی متوالی خارج از خانه:

من با این 10 پیروزی متوالی خارج از خانه موافق نیستم زیرا به سویا و چلسی باختیم، اما آن ها در زمین های بی طرف بودند، پس باشد، قبول است. باید به فکر بازی های خانگی و آمادگی مان در این بازی ها باشیم. قرنطینه باعث شد تا شیوه کارمان در خانه متفاوت شود، پس باید احتمالا طور دیگری در بازی های خانگی ظاهر شویم.

اخبار تیم راجع به هری مگوایر، ادینسون کاوانی و میسون گرینوود:

امیدوارم که هر 3 بازیکن برای ترکیب تیم آماده باشند. امروز صبح تمرین داشتیم که آخرین فرصت آماده شدن بازیکنان بود اما همه این بازیکنان شانس آمادگی برای حضور در ترکیب تیم را دارند. با هر 3 بازیکن امروز صحبت کردم.

فکر نکنم هیچ چیزی خاطره آن شکست را پاک کند

شکست 6-1 از ذهن تیم رفته است؟

فکر نکنم هیچ چیزی خاطره آن شکست را پاک کند. آن شکست برای همیشه در تاریخ ثبت شده و ما باید همیشه با آن نتیجه کنار بیاییم. می توانیم به عقب برگردیم و دلایلی برای ثبت آن شکست بیاوریم اما باید رو به جلو حرکت کنیم و به آن فکر نکنیم. بارها در تاریخ این باشگاه نتایج ناگهانی رخ داده و موانعی سر راه ما بوده و هر دفعه به خوبی از آن ها عبور کردیم و بازگشتیم.

راجع به آکسل توانزبه:

عملکرد بسیار خوبی برای پسری که 10 ماه بازی نکرده بود، به شمار می رود. برای او خوشحالم. او شخصیت حرفه ای دارد و بسیار سخت کار می کند. حالا باید در عملکرد خود ثبات داشته باشد و از مصدومیت دور بماند. فکر می کنم او می تواند به خواسته هایش برسد. توانزبه یک رهبر است و می تواند به عنوان مدفاع راست، مدفاع میانی و هافبک بازی کند. اگر به ثبات برسد، می تواند دوران بسیار بلندی در منچستریونایتد داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اوله گونار سولسشر: توانزبه کیفیتش را نشان داد؛ برای صعود به 10 امتیاز نیاز داریم

رایان گیگز: الکس تلس همان چیزی است که منچستریونایتد کم داشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر آن شکست بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد