Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خوش باطن روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درراستای تفاهمنامه بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دفتر روستایی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان، قرار است تا پایان سال جاری ۱۵۰ خانه ورزش روستایی افتتاح و با وسایل ورزشی تجهیز شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال ارسال تجهیزات ورزشی برای ۲۷ خانه ورزش روستایی دیگر هستیم که در مناسبت های مختلف این تعداد هم افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی دو سال اخیر ۳۳۴ خانه ورزش روستایی در این استان تجهیز شده است.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: برنامه ما این است که در روستاهایی که دارای جمعیت زیاد و ظرفیت مناسب هستند، مکانهای ثابتی را با کمک شورا و دهیاری به عنوان خانه ورزش روستایی مشخص کنیم و آنها را با وسایل ورزشی از جمله تشک تاتامی، میز تنیس، دارت، میز فوتبال دستی و اقلام مربوط به بازی های بومی محلی تجهیز نماییم تا شاهد جامعه ‌ای سالم و پرنشاط در روستاها باشیم.

وی افزود: طبق برنامه راهبردی امیدواریم تا پایان امسال جشن افتتاح ۱۵۰ خانه ورزش روستایی را در استان برگزار کنیم که اقدام قابل توجهی در کشور خواهد بود. 

برچسب‌ها تنیس روی میز خانه ورزرش روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز اخبار کنکور خانه ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور