Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در راستای اجرای طرح «مهر کریمانه» به‌منظور تامین یخچال جهت اهدا به نیازمندان از سوی مرکز نیکوکاری امام رضا(ع)، تعداد 36 دستگاه یخچال تأمین و به نیازمندان تحویل داده شد.

در این طرح ۷۵ خانواده شناسایی شده است که در سری اول تعداد ۳۶ دستگاه یخچال بطور مشارکتی تامین و تحویل نیازمندان محله کوی ملت بندرعباس شد و مابقی قرار است در سری دوم این طرح با کمک خیرین انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای کار را از محله به تمامی شهر بندرعباس افزایش می‌دهیم

حجت‌الاسلام دکتر احمدرضا باوقار در خصوص تهیه 36 دستگاه یخچال فریزر برای افراد کم‌برخوردار به خبرنگار فارس گفت: مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) وابسته به مجموعه فرهنگی مذهبی مکتب‌الزهرا(س) از ابتدای سال99 و بعد فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه، اقداماتی را در این راستا انجام داده است و بسته‌های معیشتی و حمایتی را از ابتدای سال 99 تاکنون آماده و در اختیار نیازمندان قرار داده است.

وی افزود: اکنون در طرح مهر کریمانه تعداد 36 دستگاه یخچال فریزر برای نیازمندان محله کوی ملت تهیه شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از ضروریات مردم شهر بندرعباس کولر گازی و یخچال فریزر است، دوستان در مجموعه فرهنگی مکتب‌الزهرا(س) در این کار خیر قدم گذاشتند و تعداد 75 خانواده که نیازمند به این کالا هستند را شناسایی کردند.

 

 

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: در مرحله اول 36 دستگاه با کمک خیرین محترم آماده و ان‌شاءالله تقدیم این عزیزان خواهد شد و امیدواریم که در مرحله بعدی هم باقی اقلام مورد نیاز آماده و در اختیار این بزرگواران قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک غیر از آنچه که عرض کردم در بحث تهیه جهیزیه هم اقداماتی صورت گرفته و بحمدلله خیرین محترم اعلام آمادگی کردند که ان‌شاءالله در قدم بعدی جهیزیه تأمین شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان افزود: با توجه به اینکه امروزه مسئله تامین معیشت در  برخی اقشار جامعه کار سختی شده است و متاسفانه تامین معیشت برخی هم‌وطنان‌مان در ذیق و تنگنا قرار دارد، به امید خدا خیرین محترم با مجموعه‌های نیکوکاری در خصوص کمک به افراد نیازمند و آبرودار جامعه همکاری کنند و قطعا این کار بسیار شایسسته‌ای خواهد بود. هیئت‌های مذهبی خیلی می‌توانند در این امر کمک کنند.

حجت‌الاسلام باوقار عنوان داشت: ما در مجموعه مذهبی مکتب‌الزهرا(س) صرفا در برگزاری مراسمات و وفیات و اعیاد اکتفا نکردیم و سعی کردیم در خصوص تهیه اقلام مورد نیاز هم قدمی برداریم.

وی در پایان یادآور شد: مجموعه‌های فرهنگی و هیئت‌ها می‌توانند قدمی در کمک به خیرین بردارند تا قسمتی از درد‌های مردم را التیام ببخشند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده یخچال شناسایی بندرعباس مهر کریمانه مکتب الزهرا کوی ملت هرمزگان نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان دستگاه یخچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

هاشمی افزود: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می کند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ پرونده حمایتی در سطح استان زنجان در خصوص پرداخت بلاعوض هزینه های دارویی و درمانی تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این تعداد در مدت زمان بیان شده ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هزینه پرداخت شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال پرداختی به افراد بیمار نیازمند معرفی شده توسط ۳۵ خانه هلال است.

هاشمی اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

وی تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، در ۹ مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • مجموعه «۵۰ متر مربع»، از شبکه تهران
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس