Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن در یادداشتی در فضای مجازی در پاسخ به خبرنگار فارس در اصفهان درباره روند تکمیل جاده چادگان به اصفهان نوشت: در خصوص فاز سوم این جاده که شامل ۲.۵ کیلومتر آن است، خط کشی و علائم محور انجام شد و این قسمت از جاده به زیر ترافیک رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه آورده است: در خصوص فاز بعدی جاده که به طول ۵ کیلومتر است، ابلاغ( آغاز فرآیند عمرانی) هم از سازمان راهداری کشور انجام شد و در اسرع وقت پیمانکار نیز انتخاب خواهد شد و به محض انتخاب پیمانکار نیز عملیات اجرایی این قسمت از محور نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره مدت زمان برای اجرای این پروژه نیز بیان داشت: فرآیند مناقصه حدود ۲ ماه به طول خواهد انجامید و پس از آن عملیات عمرانی آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، در همین راستا محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز در پاسخ به خبرنگار فارس درباره آخرین پیگیری‌ها درباره این جاده نوشت: دستورات لازم( درباره جاده چادگان) داده شده و برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پیگیری شود.

 

پیش از این نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پی تشکیل کمپین فارس من درباره این موضوع و همچنین پیگیری‌های خبرگزاری فارس، خبر از تخصیص ۸ میلیارد تومان برای تکمیل ۵ کیلومتر از این جاده تا ابتدای گردنه سرخ داده بود.

موضوع «۴۵۰۰ متر آسفالت جاده مرگ؛ بزرگترین درخواست مردم چادگان» از موضوعات ثبت شده در سامانه «فارس من» بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان قرآن فضای مجازی جاده راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محور هراز در استان‌ مازندران با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

محور هراز به دلیل بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ در هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود.

مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است کد خبر 846680 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • محور هراز بازگشایی شد