Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای امسال در طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، ۶۷۲ معدن شناسایی و ۱۴۷ معدن راه اندازی مجدد شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا؛ از ابتدای سال جاری، ۶۷۲ معدن در سراسر کشور و در قالب برنامه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس شناسایی و اولویت بندی شده‌اند.

در این مدت و در قالب طرح احیا و راه اندازی مجدد معادن کوچک مقیاس در سراسر کشور، روی ۱۹۴ معدن، اقدام کلینیکی شده است و از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مهر ماه، ۶۴ معدن به صورت مستقیم و ۸۳ معدن از طریق فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، احیا، فعال سازی و توسعه یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تامین منابع مالی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه فعال همچنین، اقدامات مربوط به صدور جواز تاسیس، افزایش ظرفیت و تامین مواد اولیه برای ۱۲ واحد فرآوری از ۲۵ واحد هدفگذاری شده برای امسال انجام شده است.

از ابتدای فروردین ۹۸ تا پایان مهر امسال، ۲۸۰۰ معدن شناسایی و اولویت بندی شده و روی ۱۲۱۴ معدن، اقدام کلینیکی شده و ۲۹۳ معدن، احیا، فعال سازی و توسعه یافته است.

در ۷ ماهه ۹۹، بیش از ۶۰ جلسه کارگروه استانی از طریق ویدئو کنفرانس و حضور در استان‌ها و ۲ جلسه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی (استان اصفهان و ایمیدرو) برگزار شده است.

همچنین در این مدت، بیش از ۲۲ جلسه با طرف‌های تفاهم نامه سرمایه گذاری، ۱۵ جلسه شورای هماهنگی، ۱۵ جلسه داخلی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس و نیز ۱۳ جلسه با محوریت واگذاری هدفمند معادن در بورس به منظور تامین مالی برگزار شده است.

انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی تورم نقدینگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تورم نقدینگی فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس طرح احیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،خلیقی، با اشاره به اینکه کردستان پنجمین استان معدنی کشور است گفت: از مجموع معادن استان ۱۹۶ معدن فعال و ۱۵۹ مورد هم غیرفعال است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ گونه ماده معدنی در استان وجود دارد، اظهار کرد: ۵۹ معدن استان در شهرستان قروه، ۶۸ معدن در سقز و ۶۰ مورد هم در سنندج وجود دارد.
خلیقی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در معادن استان مشغول فعالیت هستند و با بهره برداری از اکتشافات جدید تعداد اشتغال مستقیم معادن افزایش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: عمده شهرستان‌هایی که در آن معادن سنگ مرمر شناسایی شده اند، قروه، بیجار و دهگلان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • بومی‌سازی فن‌آوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • بومی سازی فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است