Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوزسفارت آلمان در ایران روز جمعه در توییتی نوشت: به دلیل کووید ۱۹ بخش کنسولی و روادید این هفته بسته شد. ما بابت هرگونه مشکلی که این مسئله ایجاد کرده است عذرخواهی می‌کنیم. از یکشنبه ۲۵ اکتبر ما با ظرفیت کمتر کارمان را از سر می‌گیریم.


انتهای پیام/

کد خبر: 1078198 برچسب‌ها آلمان سفارت آلمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آلمان سفارت آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند

سفیر ایران در بلاروس گفت: با لغو ویزای گردشگری به کشورمان از این پس گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند و دنبال تسهیل در روادید ایرانی‌ها هستیم تا گردشگران ایرانی به راحتی به این کشور سفر کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علیرضا صانعی عصر امروز -سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در هشتمین جلسه شورای هماهنگی روابط خارجی استان قزوین که با حضور مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و امیر خلیلی‌خواه مدیرکل اقتصاد و دارایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال توسعه روابط تجاری گسترده با بلاروس هستیم که این کشور مرکز اروپاست.

وی اضافه کرد: تا سال‌های گذشته و قبل از جنگ اوکراین با کشورهای اروپایی خوب کار می‌کردند و مبنای کارشان اروپا بود، اما بعد از درگیری روسیه دچار دچالش شدند و تحریم‌های سنگینی علیه بلاروس انجام شد.

سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه در شرایط کنونی بلاروس دنبال تجارت با کشورهای شرق است، گفت: با اقتصاد روسیه هم ارتباط تنگاتنگ دارند و با هند، امارات و چین مناسبات گسترده ایجاد کرده‌اند و تمرکز آنها از اروپا به سمت شرق هدایت شده و فرصت خوبی برای ایران ایجاد شده است.

صانعی افزود: با سفر رئیس‌جمهور بلاروس به ایران بستر تجارت گسترده بین دو کشور مهیا شده و درب‌های این کشور به روی بازرگانان ایران باز است و هر حرکتی می‌کنیم مورد حمایت است؛ به همین خاطر درخواست می‌کنیم تجار قزوینی در این راستا فعالیت بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم حل مشکلات گمرک و زیرساخت و امور بانکی است که در این راستا هم یک بانک TC داریم که ۹۰ درصد سهام آن متعلق به بانک تجارت است که می‌تواند ال‌سی باز کند و مشکل نقل و انتقال ارز نخواهیم داشت.

اختصاص خط اعتباری ۱۰۰ میلیون دلاری برای مبادلات تجاری ایران و بلاروس

سفیر ایران در بلاروس از امضای موافقت‌نامه با کشور بلاروس و اختصاص یک خط اعتباری ۱۰۰ میلیون دلاری برای مبادلات تجاری ایران و بلاروس خبر داد و گفت: در کنار این خط اعتباری سامانه پیام‌رسان خوبی هم ایجاد شده که می‌تواند تسهیلگر باشد.

صانعی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها مهیا شود و تجار و بازرگانان خوب کار کنند و در بخش لجستیک هم موافقت‌نامه‌هایی امضا شده که کامیون‌های ایرانی بدون مجوز می‌توانند وارد بلاروس شوند. به خاطر همین از مدیران واحدهای صنعتی درخواست می‌کنیم با بانک تجارت ارتباط مناسبی داشته باشند و ما هم زیرساخت‌ها و لجستیک گمرکی را آماده می‌کنیم تا با بلاروس ارتباط تجاری بیشتر داشته باشیم.

وی ادامه داد: با لغو ویزای گردشگری به کشورمان از این پس گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند و دنبال تسهیل در روادید ایرانی‌ها هستیم تا گردشگران ایرانی هم به راحتی به این کشور سفر کنند.

سفیر ایران در بلاروس همچنین از صدور یک‌روزه روادید برای تجار کشورمان خبر داد و گفت: همچنین دنبال پرواز مستقیم هم هستیم تا کارها شتاب گرفته، تردد تجار تسهیل شود و با پیگیری سازو کارهای ویزایی به گسترش رفت‌وآمدها کمک شود.

کد خبر 745203

دیگر خبرها

  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • مالزی حمله رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس