Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما سادات لاری با اشاره به قدرت سرایت بالای ویروس کرونا، به مردم توصیه کرد که در صورت داشتن تماس نزدیک با بیمار مبتلا به کرونا خود را به مدت ۱۴ روز قرنطینه کنند، فضای مشترک را در منزل با سایر اعضای خانواده به حداقل ممکن برسانند و همچنین مراقب بروز علائمی هرچند خفیف از جمله سرفه، تنگی نفس، تب، درد عضلانی، سردرد و یا از دست دادن حس چشایی و بویایی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین ضروری است این افراد منزل و یا محل قرنطینه خود را تحت هیچ شرایطی ترک نکنند و در صورت نیاز به خروج از منزل، جهت مراجعه به مراکز درمانی ماسک بزنند و به هیچ وجه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

لاری با بیان اینکه در شرایط پاندمی سهل‌انگاری در عمل به توصیه‌های بهداشتی جدی‌ترین تهدید برای سلامت جامعه است، گفت: امید است با تقویت و نهادینه‌سازی حفظ مسئولیت پذیری اجتماعی در مردم، شاهد گذر از روز‌های سخت و پر التهاب همه‌گیری بیماری در کشور باشیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا قرنطینه وزارت بهداشت پارسی خبر ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره احداث بیمارستان دامغان گفت: وزارت بهداشت پیگیر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و احداث بیمارستان نیز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

داود منظور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: همکاران در وزارت بهداشت پیگیر هستند مصوبات دور اول در احداث بیمارستان‌های جدید بوده و قطعاً بیمارستان دامغان جزو این موارد است.

وی افزود: در این زمینه مقدمات آن فراهم شده و تخصیص زمین انجام شده است و امیدواریم امسال هم اعتبارت خوبی تخصیص یابد که با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان هر تخت 10 میلیارد تومان هزینه دارد و چون 960 تختخوابی طراحی‌شده است باید متناسب با آن حداقل 960 میلیارد تومان تخصیص یابد.

منظور گفت: ما هم تلاش می‌کنیم از محل منابع تخصیصی که برای وزارت بهداشت است این اعتبار را تأمین کنیم.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌های غزه را تهدید می‌کند