Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

رونالدو کومان سرمربی بارسلونا لیست بازیکنان دعوت شده برای بازی فردا را اعلام کرد که به شرح زیر است.

 

بیشتر بخوانید

بازی فوتبال بارسلونا - رئال مادرید/ جنگ ستارگان در "نیوکمپ"

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال رئال مادرید لالیگا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه نبرد سنتی تیمش با رقیب دیرینه مادریدی، به شاگردان خود هشدار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که روحیه کاتالان‌ها به خاطر باخت خانگی سنگین اخیرشان برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها به شدت اُفت کرده است، قبول یک شکست دیگر آنهم در ال‌کلاسیکو آخرین چیزی خواهد بود که سرمربی‌شان ژاوی هرناندس خواهد خواست.

بعد از حذف از اروپا، لالیگا آخرین شانس باقیمانده بارسایی‌ها برای کسب جام است هرچند که احتمال وقوع چنین سناریویی بسیار کم است. فاصله هشت امتیازی موجود میان رئال مادرید صدرنشین و بارسلونای رده دومی، به فرض پیروزی بارسا در خانه حریف در حالی به پنج امتیاز کاهش خواهد یافت که فقط شش هفته دیگر به پایان فصل باقی است و بارسایی‌ها هم تا پایان فصل بازی‌های سخت‌تری پیش رو دارند؛ حداقل روی کاغذ. با این وجود ژاوی نمی‌خواهد که در آخرین فصل حضورش روی نیمکت بارسلونا با ثبت سه شکست پی‌در‌پی در ال‌کلاسیکو به یاد سپرده شود.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

 

طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، صبح امروز (پنجشنبه) سرمربی بارسلونا قبل از شروع تمرینات گروهی بازیکنانش با آنها جلسه‌‌ای پنج دقیقه‌ای گذاشته و اتمام حجت کرده است. نشریه مادریدی به نقل از ژاوی نوشته است: بیاید به سراغ (رئال) مادرید برویم. برای این بازی من هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرم.

گویا یکی از مهمترین نکاتی که ژاوی در تمرینات پیش روی بارسلونا مدنظر خواهد داشت، وضعیت روانی بازیکنانش است. ظاهراً او نگران آن است که باخت 4 بر یک سه‌شنبه شب برابر پاری‌سن‌ژرمن روحیه بازیکنانش را تضعیف کرده باشد و آنها از همین حالا خودشان را برابر رئالی که در شرایطی کاملاً متضاد به سبب پیروزی‌اش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان سرشار از روحیه‌ شده، از پیش بازنده بدانند.

اگر او بتواند این مسئله را مدیریت کند، بارسلونا می‌تواند امیدوار باشد که به سبب استراحت بیشتر بازیکنانش نسبت به کهکشانی‌هایی که سفرشان به انگلیس با یک بازی 120 دقیقه‌ای سنگین همراه بود، دست پر از مادرید به کاتالونیا برگردد.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در این فصل تا کنون دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که اولی در نیم‌فصل نخست لالیگا و دومی در فینال سوپرجام اسپانیا بود که هر دوی آنها با برتری رئال مادرید همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»